וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על ארגוני השמאל: "בוגדים"; גלאון: "אבסורד שאתה לא בכלא"

16.1.2016 / 13:28

יו"ר מרצ יצאה נגד דבריו של הח"כ מהאופוזיציה לפיהם "בצלם" ו"שוברים שתיקה" פועלים מתוך בצע כסף. "כשחצי מחברי המפלגה שלך נחקרים בחשד לגניבת עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור - זה נקרא לבגוד", כתבה

באדיבות ערוץ הכנסת

(סערה בוועדת החינוך 3 חברות מרצ הוצאו מהדיון בכנסת שעסק ב"שוברים שתיקה")

זהבה גלאון בכנס בו ועידת מרצ מאשרת את מינויה ליו"ר המפלגה, צוותא. יוסי ציפקיס
"ליברמן, במילון ליד הערך 'בצע כסף' מופיעה תמונתך". ח"כ גלאון/יוסי ציפקיס

יו"ר מרצ זהבה גלאון תקפה היום (שבת) את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על הדברים שאמר אמש בריאיון ל"יומן" בערוץ 1 בעניין ארגוני השמאל. לדבריו, אותם ארגונים "מונעים מבצע כסף" והוא אף כינה אותם "בוגדים". "אביגדור ליברמן, במילון ליד הערכים 'בצע כסף' ו'בגידה באינטרס הציבור' מופיעה התמונה שלך", כתבה גלאון בעמוד הפייסבוק שלה, "הימצאותך כח"כ באופוזיציה היא אבסורד כפול: פעם אחת כי המעשים שלך מכשירים אותך להיות שותף טבעי בממשלת הגזל של נתניהו ובנט, ופעם שניה כי אתה עדיין לא בכלא".

אתמול התייחס ליברמן לפעילות של "בצלם" ו"שוברים שתיקה" וטען כי "עם כל הרצון שלנו לשמור על 'פוליטקלי קורקט' ולהיות מנומסים, יש דברים שאתה צריך להגיד כפי שהם: מבחינתי שני הגופים האלה זה לא חופש הביטוי, זה בצע כסף. הם לא שונים מאודי אדיב, לא ממרדכי ואנונו - מדובר בבוגדים נטו".

עוד בוואלה! NEWS:
הציבור ממשיך הלאה, וגיבורי היום נשארים לבד עם הטראומה
רוח הרפאים מחברון: הצלף המסתורי שמאיים על היישוב היהודי והחיילים
גופת גבר נמצאה באזור רהט; שניים נפצעו בינוני מדקירות באזור המרכז

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
אביגדור ליברמן באולפן וואלה!NEWS, אוקטובר 2015. ראובן קסטרו
"לא יכול להיות שתוך כדי צוק איתן יחפשו חומר מרשיע נגד צה"ל". ח"כ ליברמן/ראובן קסטרו

הוא הוסיף כי "לא יכול להיות שתוך כדי מבצע 'צוק איתן' הולכים 'בצלם' ו'שוברים שתיקה' ומחפשים חומר מרשיע נגד חיילי צה"ל. תוך כדי מבצע מעבירים את החומר הזה לגורמים הכי עוינים. זה לא מתקבל על הדעת".

"כשארגוני שמאל מקדמים פתרון שתי המדינות - זו פטריוטיות"

גלאון לא עברה בשלום על הדברים של ליברמן ויצאה נגד הכינוי "בוגדים" שהצמיד האחרון לשני הארגונים. "לטובת כל מי שירק את הקפה של הבוקר כשקרא שליברמן מעז להאשים מישהו בתאוות בצע, הנה רענון קל בנושא מי הוא בוגד: כשחצי מחברי המפלגה שלך נחקרים בחשד לגניבת עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור - זה נקרא לבגוד בציבור בגלל בצע כסף. כשארגוני שמאל מפרסמים מיוזמתם, תוך עמידה בפסיק הכי קטן של הוראות החוק, את כל מקורות המימון שלהם עד השקל האחרון - קוראים לזה שקיפות וטוהר מידות".

לדבריה, "כשליברמן מנהל באמצעות בני משפחתו ומקורביו חשבונות בנק עלומים בקפריסין, שמתמלאים במאות אלפי שקלים שאף אחד לא יודע מאיפה הגיעו, וכשמסתבר שהנהג שלו מנהל עבורו חברות קש שמקבלות כסף מעבריינים מורשעים בחו"ל - לזה קוראים בצע כסף. כשארגוני שמאל מקדמים את פתרון שתי המדינות כדי לשמור על דמותה הדמוקרטית והמוסרית של מדינת ישראל מפני מושחתים אלימים כמו ליברמן - לזה קוראים פטריוטיות ואהבת המדינה".

סדנת וידאו למתנדבות פלסטיניות בכפר בורין, יוני 2015. הלן ינובסקי, מערכת וואלה! NEWS
סדנת וידיאו של "בצלם" לפלסטינים/מערכת וואלה! NEWS, הלן ינובסקי

עוד היא הוסיפה: "כשמגלים כשליברמן נפגש בסתר ובלי לפרט למה עם רודנים למיניהם כמו פוטין ולוקשנקו, כמעט תמיד גם יחד עם אוליגרכים מפוקפקים, וכל זה בזמן שהוא שר החוץ של מדינת ישראל, וכשמסתבר בדיעבד שליברמן עסוק בקידום ענייניהם הרשמיים בארץ ובחו"ל - למעשים כאלה למשל מתאים יותר השימוש בנגזרות השורש ב.ג.ד".

"וזה עוד בלי לדבר על הנפוטיזם הכללי של ישראל ביתנו, על העובדה שממשלת אזרבייג'ן האכזרית והמופרעת מסבסדת ישירות אירועים של המפלגה הזאת בתמורה לכך שליברמן וחבריו משמשים בפועל כלוביסטים שלה בישראל, ועוד שורה ארוכה של דברים בלתי נתפסים בכלל", סיכמה.

מח"כ ליברמן נמסר בתגובה: "זהבה גלאון בהחלט מייצגת את ארגוני הבוגדים בכנסת ולכן הזדעקה להגן עליהם בדברי טיפשות והבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully