וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת גבר נמצאה באזור רהט; שניים נפצעו בינוני מדקירות באזור המרכז

16.1.2016 / 10:03

צוות מד"א קבע את מות הגבר ברהט, כבן 40, שגופתו נמצאה בסמוך לצומת קמה. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. שני גברים נוספים, בני 19 ו-30, נפצעו בינוני במהלך קטטות בנס ציונה ובראשון לציון

ניידת משטרה. אדריאן הרבשטיין
ניידת משטרה/אדריאן הרבשטיין

גבר בשנות ה-40 לחייו נמצא הלילה (שבת) בשדה ליד צומת קמה שבמועצה האזורית בני שמעון, באזור רהט, כשהוא ללא רוח חיים. על גופתו נמצאו סימני אלימות. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

שוטרים שהגיעו לזירת האירוע איתרו בשולי כביש 40 כלי רכב עם סימני ירי. כמה רגעים לאחר מכן אותרה גופת הגבר. זהותו אינה ידועה למשטרה וגופתו הועברה למכון לרפואה משפטית. בתום הערכת מצב הוחלט כי החקירה תוטל על היחידה המרכזית.

נוסף על כך, צעיר בן 19 נפצע הלילה באורח בינוני לאחר שנדקר בקטטה ליד פארק המדע שבנס ציונה. הוא פונה בידי מד"א לבית החולים קפלן שברחובות אדם נוסף נפצע באורח קל והגיע עצמאית לבית החולים. המשטרה עצרה חשוד ופתחה בחקירה.

באירוע נוסף, נפצע גבר בן 30 באורח בינוני מבקבוק זכוכית במהלך קטטה ברחוב משה בקר שבראשון לציון. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא עם פגיעה בראש. המשטרה עצרה שני חשודים והודיעה כי נסיבות האירוע נבדקות.

עוד בוואלה! NEWS:
חוששים מהירי הבא: הצלף שמאיים על היישוב היהודי והחיילים
בורקינה פאסו: כ-20 הרוגים ומספר בני ערובה במתקפת אל-קאעדה
צוות גרמני שבחן 1,500 יצירות אמנות קבע: רק חמש נגנבו מיהודים

בליל רביעי האחרון נמצאה גופת אישה ועליה סימני אלימות ביער הסמוך לצומת המוביל שבגליל התחתון. המשטרה סגרה את הזירה וחוקרי הזיהוי הפלילי אספו בה ראיות, שמהן עלה חשד לרצח. בתום הערכת מצב במקום, הוטלה חקירת האירוע על מחלק רצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון.

(עדכון ראשון: 03:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully