וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב השומרון: "פעילות ארגוני השמאל לחרם נגד ישראל היא טרור"

13.1.2016 / 21:55

בדברים שאמר בכנס בנושא מניעת טרור יהודי, ציין הרב אליקים לבנון כי יש להתמודד עם הטרור משני צדי המפה הפוליטית. לדבריו, "הדרך היחידה להיאבק היא בחינוך, כי המאבק הנכון באידיאולוגיה אינו במאסר או בעינוי"

צילום: באדיבות ערוץ 7

רב השומרון והיישוב אלון מורה, הרב אליקים לבנון, אמר הערב (רביעי) כי על גורמים שונים בחברה הישראלית לשלב ידיים על מנת "לטפל בטרור" משני צדי המפה הפוליטית. הרב לבנון הבהיר בדברים שנשא בכנס במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט בהוד השרון כי הדרך להיאבק בטרור היא באמצעי חינוך, זאת משום ש"המאבק הנכון באידיאולוגיה אינו הושבה בכלא או עינוי".

בכנס, שהתקיים תחת הכותרת "איך נמנע טרור יהודי", אמר הרב כי הטרור, להגדרתו, של ארגוני השמאל "מתחיל בשוברים שתיקה, דרך עזרא נאווי ועד אלון ליאל. אלה טרוריסטים משמאל, בדיוק כמו שיש גם טרור מימין". בהציעו דרכים להתמודדות עם הטרור הימני, הצהיר כי אינו יודע איך לטפל בטרור משמאל, וכינה את אנשי ארגוני השמאל "חדורי להט".

עוד בוואלה! NEWS:
הרב הראשי נגד הציונות הדתית: "אי אפשר לחנך ילדים בחינוך מעורב"
סגן שר החוץ של איראן: הסרת הסנקציות – עד יום ראשון
נשיא צרפת: בלתי נסבל שיהודים יסירו את הכיפות

אליקים לבנון , רב היישוב אלון מורה, ראש ישיבת ברכת יוסף ביישוב, חבר הנהלת מועצת יש"ע המתחדשת, חבר ועד רבני יש"ע ורב אזורי של השומרון, יולי 2011. עומר מירון
"אידיאולוגיה אפשר לשבור רק בשיחות". הרב לבנון/עומר מירון

לבנון התייחס לפעילי הטרור היהודי, שאותו אמר שאינו מתבייש לכנות "טרור", כקבוצה אידיאולוגית. לדבריו, "הקבוצה הזו מרימה דגל, אידיאולוגיה אפשר לשבור אך ורק בשיחות, בהבהרות ובחינוך. הכלי כדי להיאבק באידיאולוגיה הוא לא להכניס אותה לכלא, היא פורחת ופורצת קדימה בכלא".

לדברי הרב, יש להקים מוסד שיכווין אנשים שמידרדרים לאלימות מאחר שהם "באו ממקומות נמוכים" ו"היו טובים ביסודם". "נכון להיום זה לא קל לדבר איתם כי הם אטומי אוזניים, אבל צריך לחפש את הדרך. לאט לאט צריך להקים מקום שיכיל אותם, יתחבר עם הכאב שלהם, ומתוך כך לשלוף אותם מהבוץ הנוראי שבו הם שוהים", הסביר לבנון, והוסיף כי הדרך לכך היא "חינוך, תבונה וסיעור מוחות". עוד אמר כי לשם המטרה צריכים להתגייס הכוחות החינוכיים, הפסיכולוגיים והתורנים בארץ. "יחד אני בטוח שנוכל להתמודד את כל הרוע הזה שנמצא לפחות בימין", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רימוני גז הושלכו לבית ליד רמאללה: "נקמה ד"ש עצורי ציון". ספק 500
"יחד נוכל להתמודד עם הרוע שנמצא בימין". פעילות תג מחיר/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully