וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה של המרצה שהשתלח בשקד: "לממשלה מרכיבים ניאו-נאצים"

11.1.2016 / 18:30

ד"ר עופר כסיף, שעורר סערה כשכינה בדף הפייסבוק שלו את שרת המשפטים "חלאה ניאו-נאצית", פרסם פוסט שנוי במחלוקת נוסף שבו תקף את הממשלה והעומד בראשה. "נתניהו ייכנס לספרי ההיסטוריה לצד פרנקו ומוסוליני"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: טל רזניק

(בנט והרצוג גינו את המרצה שכינה את שקד "ניאו-נאצית")

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הסערה שעורר לפני כשבועיים, אז כינה את שרד המשפטים איילת שקד "חלאה ניאו-נאצית", תקף היום (שני) ד"ר עופר כסיף, מרצה בחוג למדעי המדינה באוניברסיטה העברית, את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת ממשלתו בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו. "ישראל מדינה בפאשיזציה תחת ממשלה עם מרכיבים ניאו-נאצים ועם עקרונות יודונאצים של ממש", כתב כסיף אחר הצהריים.

כסיף הוסיף כי "נתניהו וממשלת הבריונים שלו ייכנסו לספרי היסטוריה לצד פרנקו, מוסוליני ודומיהם כמי שהובילו את עמם ואת מדינתם לחורבן". הדברים נכתבו תוך התייחסות לשריפה במשרדי ארגון "בצלם" שאירעה אמש, תוך שיתוף פוסט אחר בנושא, שגם הוא וטען כי הפאשיזם הגיע לישראל.

לקריאה נוספת:
הח"כים גינו דברי המרצים נגד שקד: "שיסוי שחצה קו אדום"
מרצה באוני' העברית לימד עם שלט "שתול"; ייתכן שיינקטו נגדו צעדים
שקד על המרצה שקרא לה "ניאו נאצית": "חצה גבול לחופש השיסוי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין בטקס עובדים מצטיינים ל-2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"ייזכר כמי שהוביל את עמו לחורבן". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

הגינויים שספג בעקבות אמירותיו על שקד לא גרמו לכסיף להצניע את עמדותיו, וגם לפני כמה ימים הוא תקף את נתניהו בעקבות החלטתו להתנות את התקציבים במגזר הערבי באכיפת החוק בו. "האיש זוהמה מזן מיוחד. שקרן, מסית ומדיח, מחרחר ריב ומדון, פופוליסט עלוב וריק מכל תוכן", כתב על נתניהו בפייסבוק, וכינה אותו "חבית ריקה ומרעישה על עגלת ממשלה הדוהרת לתהום".

בשיחה עם וואלה! NEWS, הגיב כסיף לדבריו ואמר כי "הפייסבוק שלי אישי ומי שרוצה יכול לקרוא. זה די מציק לקחת אמירות כאלה ולהפוך אותן למשהו פומפוזי".

בפוסט שפרסם כסיף לפני כשבועיים על שרת המשפטים בעקבות חוק סימון העמותות שיזמה, האשים אותה בפשעים נגד האנושות ואף כינה אותה "טינופת". בפרסום נכתב: "בארץ בושתי השקד צורח. החלאה הניאו-נאצית הזו לא רק אחראית שותפה לפשיזציה של ישראל, אלא גם שותפה עקיפה לרצח עם באפריקה ולפשעים נגד האנושות. כבר כלו המילים במילון באמצעותן ניתן להגדיר את הטינופת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully