וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חמישה גברים איימו בנשק על אב – ואנסו את בתו

שני חשודים הסגירו את עצמם ושניים נוספים נעצרו בחשד לאונס נערה בת 18 בגן משחקים בברוקלין שבניו יורק. "נעשה הכול על מנת להעמיד את הפושעים הנבזים לדין", הבהיר ראש העירייה דה בלאזיו, בצל המשך המצוד אחר החשוד החמישי

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שני חשודים באונס קבוצתי של נערה בת 18 בגן משחקים הסגירו את עצמם אמש (ראשון) למשטרת ניו יורק, ושני חשודים נוספים נעצרו. חשוד נוסף באונס שאירע ביום חמישי, לדברי המשטרה, עדיין לא נתפס והמצוד אחריו נמשך. בהודעת המשטרה נמסר כי ארבעת החשודים שנעצרו עד כה הם בני 17-14.

מחקירת המקרה עולה כי חמשת הגברים התקרבו לנערה ולאביה בגן ברובע ברוקלין של ניו יורק סמוך לשעה 21:00. אחד מהם כיוון אקדח לעבר האב והורה לו לעזוב את המקום. לאחר שהאב נמלט, על פי החשד, החשודים אנסו את הנערה.

באותה העת, האב מיהר להזעיק את כוחות המשטרה. סטיבן דייוויס, סגן דובר משטרת ניו יורק, סיפר כי בעת הגעת השוטרים, החשודים כבר נמלטו מהמקום. "לא היה כל עיכוב בתגובה המשטרתית", טען. "בניגוד לדיווחים, לא היו שיחות למוקד החירום בנוגע למתקפה". לדבריו, האב עצר ניידת משטרה שעברה ברחוב סמוך.

עוד בוואלה! NEWS:
הודו נאבקת בתקיפות המיניות: אנסים בני 16 יישפטו כבגירים
סוחבת את המזרון עליו נאנסה: "עד שהאנס ייענש"
"מזעזע": כמעט 6,000 תיקי עבירות מין נפתחו במשטרה ב-2014

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, במסיבת עיתונאים בעקבות סרטון שפרסם דאעש המאיים על העיר. רויטרס
"כל תושבת ותושב של ניו יורק, בכל שכונה, חייבים להרגיש בטוחים". דה בלאזיו ומפקד המשטרה בראטון/רויטרס

הנערה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ושוחררה לאחר זמן קצר. משטרת ניו יורק פרסמה תיעוד של חמשת החשודים ממצלמות האבטחה של חנות נוחות סמוכה לזירה. ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו גינה אמש את מקרה האונס, והבטיח כי כוחות המשטרה יפעלו למעצר החשוד הנוסף והבאת החמישה לדין.

"ננקוט כל צעד אפשרי על מנת להעמיד לדין את הפושעים הנבזים באופן מהיר", מסר דה בלאזיו. "כל תושבת ותושב של ניו יורק, בכל שכונה, חייבים להרגיש בטוחים ולהיות מוגנים. לא נעצור עד שמבצעי המתקפה הקשה הזו יקבלו אחריות על מעשיהם". בשנה האחרונה, שיעור מקרי האונס בניו יורק עלה ב-6.3%, ודה בלאזיו ומפקד משטרת ניו יורק ביל בראטון זכו לביקורת ציבורית נרחבת על כישלונם בצמצום הפשיעה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully