וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין הפגינו ליד בית ראש השב"כ בבירה: "ועדת חקירה לעינויי דומא"

10.1.2016 / 1:19

המפגינים קראו ליורם כהן להסיר את צו איסור הפרסום על שיטות החקירה של חשודי פיגוע ההצתה בכפר דומא. אמו של אחד הקטינים החשודים: "יורם, זוכר את פרשת קו 300? אתם לא חסינים"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

כמעט 200 בני אדם הפגינו אמש (שבת) בסמוך לביתו של ראש השב"כ יורם כהן בירושלים וקראו להקים ועדת חקירה בעקבות הדיווחים של החשודים בפיגוע ההצתה בכפר דומא, לפיהם מענים אותם בחקירות. הם קראו להסיר את צו איסור הפרסום שמונע את חשיפת שיטות החקירה של החשודים.

"נעשה פה פשע נורא", אמרה אמו של אחד הקטינים החשודים. "הפרה של זכויות אדם באופן הבוטה ביותר. קבוצה סומנה מראש ונציגים מתוכה נעצרו ועונו עינויים קשים על מנת להוציא מהם הודאות על פשעים שלא עשו". לאחר מכן, קראה: "אמור לנו, יורם כהן, למה אסור לפרסם את שיטות החקירה, אם הכל חוקי כפי שאתם טוענים? מה, אתם לא רוצים שהציבור יידע שביצעתם פשעים נגד האנושות? שעיניתם קטינים על עברות שידעתם שהם לא ביצעו כי לראות אם אולי בכל זאת תוכלו 'להלביש' משהו? אנחנו לא נעבור על העוולות הללו לסדר היום".

לאחר מכן, ביקשה האם להקים ועדת חקירה. "יורם כהן, זוכר את קו 300? אתם לא חסינים. לא נשקוט עד שתקום ועדת חקירה אובייקטיבית", אמרה. "אנחנו כאן ונמשיך להגיע לכאן עד שתקום ועדת חקירה".

עוד בנושא:
א' זה דומא: שומר הסף של חקירות השב"כ
פעיל ימין נחשד במעורבות בהצתה בדומא, אך הואשם רק בתקיפת פלסטיני
הנאשם בהצתה בדומא: "הכניסו חוקרת אישה, שנגעה בי והטרידה אותי"

הפגנה בירושלים להקמת ועדת חקירה לבדיקת תנאי חקירת חשודי פרשת דומא. 9 בינואר 2016.. יהודי לא מענה יהודי, מערכת וואלה! NEWS
"נמשיך להגיע עד שתקום ועדה". המפגינים, הערב/מערכת וואלה! NEWS, יהודי לא מענה יהודי

לפני שבוע הותר לפרסום כי עמירם בן אוליאל, בן 21 מירושלים, ונער בן 16 מהשומרון, הם הנאשמים בפיגוע בכפר דומא שבו נרצחו שלושה בני משפחת דוואבשה בחודש יולי האחרון. הפרקליטות הגישה נגד השניים כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז בגין עבירות רצח וקשירת קשר לרצח, בהתאמה, ממנו עולה כי הם ביקשו לגרום לתסיסה בקרב האוכלוסייה הערבית, להוביל להתלקחות אלימה של אירועים ביטחוניים ולהרתיע את מקבלי ההחלטות מפני פינוי יישובים. זאת כנקמה על רצח מלאכי רוזנפלד שהתרחש חודש לפני כן.

(עדכון ראשון: 23:54)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאשם הקטין בפיגוע ובן אוליאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully