וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אלון בקל שנהרג בפיגוע בתל אביב: "זה נתן לי קצת שמחה בלב"

דוד, אביו של אלון, בירך על חיסולו של נשאת מלחם בערערה. לדבריו, הם התבשרו על כך באמצע תפילה. דודתו של שמעון רווימי, שנרצח אף הוא בפיגוע, אמרה: "שמחים שלא נצטרך לראות את פרצופו המתועב"

צילום מסך

משפחתו של אלון בקל, שנרצח בפיגוע בתל אביב בשבוע שעבר, התייחסה הערב (שישי) במשדר וואלה! NEWS לחיסולו של המחבל נשאת מלחם בידי כוחות הביטחון מחוץ למבנה בערערה. אביו, דוד, אמר כי הם התבשרו על כך באמצע תפילה על ידי בני משפחה. לדבריו, "זה נתן לי קצת שמחה בלב. הבן הזה הוא חריג. הוא נתן לנו מורשת בכל מה שכתב. אנו תפסנו אנשים גדולים יותר מהבן בליעל הזה".

מזל רחמים, דודתו של בקל בן ה-26 אמרה כי "זה לא מנחם בכלל. הילד היקר מכל שלנו הלך וזה לא יחזיר לנו אותו. זה קצת מרגיע את הציבור שהיה קצת בלחץ, אבל אצלנו האבידה היא מטוד קשה".

אביעד תבל, בן דודו של בקל, אמר כי "נעשה צדק. הבן בליעל קיבל את מה שהיה צריך לקבל. לא חושב שקרה אי פעם שהיה פיגוע לאומני שהמחבלים לא קיבלו את מה שמגיע להם. תמיד בסוף תפסו אותם". תבל הוסיף כי "אלון היה רוצה שהחיים יחזרו למסלולם ושהחיים יחזרו לעבוד. אסור שישברו אותנו.

לקריאה נוספת בנושא
בתום מצוד של שבוע: חוסל בערערה המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב
נתניהו בירך על חיסול המחבל: "כוחות הביטחון פעלו במקצועיות"
פושע מתוחכם או חולה נפש: מי אתה נשאת מלחם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הילד היקר מכל שלנו הלך". אלון בקל, שנרצח בפיגוע בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם משפחתו של שמעון רווימי בן ה-30, שנרצח בפיגוע, התייחסה לסוף המצוד. "קיבלנו את ההודעה משכנה", סיפרה מור פרץ, דודתו של רווימי. "אנחנו שמחים שלא נצטרך לראות את פרצופו המתועב ולראות אותו בכלא מתפנק על חשבון משלם המסים הישראלי. יש בזה הקלה. הוא קיבל מה שמגיע לו. שן תחת שן ועין תחת עין".

אזי שעבאן, אחיו של אמין שעבאן, נהג המונית שהיה קורבנו השלישי של מלחם, אמר כי "החיסול של המחבל מוריד הרבה מהכאב של המשפחה". עם זאת, הדגיש, "זה לא מספיק". לדבריו, "אח שלי השאיר אחריו אחד עשר ילדים, הוא כבר לא יחזור. אני תמיד אמרתי שאני סומך על כוחות הביטחון שיגיעו אל המחבל והם אכן עשו את זה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שמעון רווימי, נרצח בתקרית הירי בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
שמעון רווימי, שנרצח בפיגוע בתל אביב/צילום מסך, פייסבוק
ריאיון אולפן עם אבי אשכנזי על נהג המונית אמין שעבאן שנרצח על ידי המחבל נשאת מלחם, דצמבר 2015. מערכת וואלה!
שמין שעבאן, נהג המונית שנרצח על ידי נשאת מלחם/מערכת וואלה!

כוחות ימ"מ חיסלו את המחבל בן ה-29 בשכונה דהראת בערערה, שבה התגוררה משפחתו עד לפני שנתיים. נורו לעברו ארבעה כדורים, שאחד מהם פגע בראשו והביא לחיסולו.

בשלושת הימים האחרונים התנהל מרדף באזור ואדי ערה, לאחר שהתגלה מידע לגבי מקום מסתורו של מלחם. בנוסף לכך, נמצא דבר מה שניתן היה להוציא ממנו דגימת DNA שלו. ביומיים האחרונים רוכזו מאמצי החיפוש בערערה ובבאקה אל-גרבייה, והבוקר הגיע מידע שהצביע על כך שהמחבל נמצא באזור ביתה הישן של משפחתו בערערעה.

המקום כותר בידי כוחות יס"מ של מחוז חוף וכן על ידי כוחות של יחידות מיוחדות נוספות של המשטרה, אשר נערכו להיתקלות עם המחבל. הכוחות אף התמקמו על גגות בתים סמוכים. בסמוך לשעה 16:00 ניתן האות על ידי מפקד הימ"מ והכוחות נכנסו לבניין שבו הסתתר מלחם. במהלך האירוע, כיוון המחבל נשק לעבר השוטרים והם השיבו בירי של ארבעה כדורים מדויקים לעברו. לא דווח על נפגעים מקרב המשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל נשאת מלחם לאחר שחוסל בערערה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיגוע אירע בפאב "הסימטא" ברחוב דיזנגוף בעיר, ובו נרצחו אלון בקל בן ה-26 ושמעון רווימי בן ה-30. ביום רביעי התירה המשטרה לפרסם כי נהג המונית, אמין שעבאן, שגופתו נמצאה בעיר לאחר כשעה, היה קורבנו השלישי של נשאת מלחם.

דקות ספורות לפני הירי בפאב עשה מלחם סיבוב בחנות טבע סמוכה, הניח את תיקו, שבו נמצא לאחר מכן ספר קוראן, שלף נשק אוטומטי והחל לרסס את המבלים ברחוב. לאחר מכן הוא נמלט מהזירה. לפי עדויות שלושת העובדים בפאב הסמוך לזירת הרצח, הם רדפו אחר היורה עד לרחוב מסריק כאשר בשלב מסוים הסתובב אליהם המפגע וירה לעברם כמה פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully