וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן לוואלה! NEWS: "הכוחות הפכו אבן אחר אבן, נמשיך להכות בטרור"

חברי ממשלה וחברי כנסת מימין ומשמאל בירכו את כוחות הביטחון על חיסולו של המחבל נשאת מלחם, שביצע את הפיגוע בתל אביב. נתניהו: "המשטרה פעלה ללא לאות ובמקצועיות". יעלון: "ישראל תרדוף עד חורמה אחר דורשי רעתה"

צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (שישי) על חיסולו של נשאת מלחם, המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב לפני שבוע, במתחם שבו גרה משפחתו עד לפני שנתיים בכפר ערערה שבוואדי ערה. על פי ההודעה שנמסרה מלשכתו, נתניהו "מברך את המשטרה, השב"כ וכוחות הימ"מ, שפעלו ללא לאות, בשיטתיות ובמקצועיות עד לאיתור ונטרול המחבל".

גם שר הביטחון משה יעלון שיבח את כוחות הביטחון. "חיסולו של המחבל נשאת מלחם מוכיח פעם נוספת, כי מדינת ישראל תרדוף עד חורמה אחר דורשי רעתה בכל מקום, בתוך המדינה, לאורך גבולותיה ואף הרחק מהם - ותניח עליהם את ידה. זו המחויבות שלנו לביטחונם של אזרחי ישראל", אמר. "אני מברך את כוחות הביטחון - משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי ושאר העוסקים במלאכה".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הצטרף לברכות על החיסול. "אני מברך את כוחות המשטרה והשב"כ על חיסולו של המחבל", אמר השר לוואלה! NEWS. "הכוחות פעלו בשבוע האחרון יום וליל, והפכו אבן אחר אבן. אני שמח שסוף סוף המאמצים נשאו פרי. נמשיך להכות בטרור. ידעו כל אויבינו שכל מי שפגע בנו אנו נפגע בו".

ארדן הוסיף: "אני רוצה להודות לאזרחים על גילוי העירנות וההבנה של מורכבות המשימה שמוטלת על כתפי משטרת ישראל, שמתמודדת עם גל טרור חדש של טרור יחידים, שמצריך שיתופי פעולה עם גופי המודיעין האחרים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בתום מצוד של שבוע: חוסל בערערה המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב
אביו של אלון בקל שנהרג בפיגוע בתל אביב: "זה נתן לי קצת שמחה בלב"
פושע מתוחכם או חולה נפש: מי אתה נשאת מלחם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתו של נשאת מלחם מחוץ למסגד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
ראש הממשלה בנימין נתניהו בזירת פיגוע הירי בתל אביב. 2 בינואר 2016. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"כוחות הביטחון פעלו בשיטתיות ובמקצועיות". נתניהו בזירת הפיגוע, ביום שבת/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

שר האוצר משה כחלון הבטיח כי "נמשיך בפעילות שלנו להגנה על אזרחי מדינת ישראל, ונקצה לכוחות הביטחון את כל המשאבים הדרושים לשם כך". עוד הוסיף: "אני מברך את כוחות הביטחון שעשו לילות כימים ופעלו בנחישות, במקצועיות באורך רוח ובתנאי מזג אוויר קשים, עד שהגיעו לרוצח הנתעב וחיסלו אותו". לבסוף מסר את תנחומיו למשפחות השכולות ואיחל החלמה לפצועים.

השר לענייני מודיעין ישראל כץ הודה למשטרת ישראל ולשב"כ "על פעילותם הנחושה לאיתור ולחיסול המחבל הרוצח, נשאת מלחם". הוא הוסיף כי "ביטחון ישראל נמצא בידיים טובות. מי שירים יד על אזרחי מדינת ישראל או יסייע לכך, ישלם את מלוא המחיר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות המשטרה בערערה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם באופוזיציה בירכו על החיסול. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג (המחנה הציוני) אמר כי "צה"ל, המשטרה וכוחות הביטחון הוכיחו שוב כי מי שיעז לפגוע באזרחים יימצא ויענש במלוא החומרה. אני מברך אותם על הפעולה הנחושה וסומך עליהם שימשיכו להגן על אזרחי ישראל". עם זאת, הוסיף "אין במציאת המחבל נחמה לכאבן הנורא של משפחות בקל רווימי ושעבאן, אבל חשוב שהכוחות ימשיכו לפעול על מנת להשיב את הביטחון לרחובות ישראל ומהר".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אמנם שיבח את כוחות הביטחון, אך הוסיף כי "העובדה שישנם גורמים נוספים שסייעו למחבל שמה סוף לאמירות המגוחכות על מפגע בודד ומשוגע, ומחייבת טיפול שורש בגורמים הקיצוניים בחברה הערבית בישראל".

(עדכון ראשון: 17:31)

שוטרים סורקים אחר המחבל לאחר הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016. יותם רונן
זירת הפיגוע, ביום שישי שעבר/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully