וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת נכדו התינוק של ראש עיריית בית שמש; המטפלת חשודה בטלטולו

לפני כשבוע נחשף כי התינוק אושפז בהדסה עין כרם בירושלים במצב קשה מאוד ועל גופו סימני טלטול. ראש העיר משה אבוטבול: "זה מאד קשה לנו אבל הכעסים לא ישיבו אותו לחיים. אנחנו סומכים על המשטרה". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

נכדו התינוק בן הארבעה חודשים של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, שאושפז לפני כשבוע במצב קשה מאוד, מת הלילה (חמישי) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. אבוטבול אמר בשיחה לוואלה! NEWS כי המשפחה תפעל למניעת נתיחת הגופה: "אנחנו עטופים בצער וביגון ועסוקים בדבר אחד, להביא את התינוק לקבר ישראל עם מינימום צער".

המשטרה עצרה בשבוע שעבר את המטפלת של התינוק בחשד להתעללות ומאז היא הייתה במעצר בית. לפני יומיים בדיון להארכת מעצרה היא שוחררה והוחלט על הרחקתה מהגן. על פי החשד, המטפלת שמה את התינוק בטרמפולינה ואז הבחינה שהוא לא מגיב והזעיקה את מד"א ואת המשפחה. בבית החולים נמצאו על התינוק סימנים של טלטול. במשטרה בודקים אם מדובר במעשה מכוון של טלטול התינוק או ברשלנות.

לקריאה נוספת:
מין, שחיתות ושוחד: כך היזמים מצאו עצמם בבור של איתמר שמעוני
השרה שקד עונה לאמריקנים: "חוק העמותות לא פוגע בדמוקרטיה"
אישום: איים ברצח על אחייניתו וערף את ראש התוכי שלה "בגלל קנאה"

חשד להתעללות בתינוק. דצמבר 2015. פייסבוק, אתר רשמי
התינוק בבית החולים/אתר רשמי, פייסבוק

"זה מאד קשה לנו אבל הכעסים לא ישיבו אותו לחיים", הוסיף אבוטבול בהתייחסות לחשד נגד המטפלת. "כמובן שזה פוגע מאד, זה ילד שבא לעולם והיו ציפיות ממנו אבל עם זאת, זה לא הזמן לכעס". לדבריו, "אנחנו מאמינים וסומכים את ידינו על המשטרה שתעשה את עבודתה ותשלים את חקירתה. אנחנו לא מתערבים אך משתפים פעולה בכל מה שנדרש מאיתנו. אני רוצה להודות לכל האנשים שהתקשרו לנחם וכל אלפי האנשים מהארץ ומהעולם שהתפללו בימים האחרונים לרפואתו".

בחקירתה הראשונית טענה המטפלת במעון כי חיתלה את התינוק, והוא התהפך לראשונה בחייו ונפל. מהמשטרה נמסר לאחר הדיווח הראשוני על המקרה: "בעקבות הדיווח שהגיע מבית החולים, מתנהלת חקירה בשיתוף הפרקליטות".


(עדכון ראשון: 8:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully