וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איים ברצח על אחייניתו וערף את ראש התוכי שלה "בגלל קנאה"

7.1.2016 / 11:20

מכתב אישום נגד אזרח הפיליפינים, השוהה בישראל מאז 2008, עולה כי הוא נהג לבצע באחייניתו מעשים מגונים במשך שמונה שנים, תוך שהוא דורש ממנה לחדול מלהתראות עם בני זוג ומאיים ברצח עליה ועל בני משפחתה. כמו כן, פתח חשבון פייסבוק, בו הפיץ תמונות וסרטונים שלה בעירום

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
בת ה-18 התלוננה כי המעשים המתוארים בוצעו בה במשך שמונה שנים/ShutterStock

לפני כשבועיים היגעה לתחנת המשטרה נערה בת 18 כשהיא מתייפחת ומספרת שאינה יכולה לשוב עוד לבית ספרה, שכן כל חבריה ראו את תמונותיה בעירום. עוד היא סיפרה כי את התמונות הפיץ דודה, שהעביר אותה מסכת עבירות מין והתעללות מאז שהייתה בת 10.

דבריה הובילה לחקירה בסיומה הוגש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד הדוד, אזרח הפיליפינים בן 32, שהגיע לישראל בשנת 2008. הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים מרובים באחייניתו, בפגיעה בפרטיות ואיומי רצח, בפרסום והצגת דבר תועבה בידי אחראי על האחיינית ואף בהיזק לבעל חיים – התוכי של האחיינית, שראשו נערף. כמו כן, מואשם הדוד בגניבה ובשהייה בישראל שלא כדין.

עוד בוואלה! NEWS:
אחת המתלוננות על איתמר שמעוני: "נגעלתי ממנו, הוא היה דוחה"
העליון קבע: הנאשם ברצח נשותיו שהוגדר כמסוכן ישוחרר למעצר בית
חרף המלצת מח"ש: הגשת כתב האישום נגד ניצב ארביב מתעכבת

אדם קשיש, אילוסטרציה. ShutterStock
השתמש בתרופה אותה נטל הקשיש כדי לסמם את בני משפחתו שלו/ShutterStock

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שרית שמש מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי בשנת 2008 הוא הגיע לישראל עם אשרת שהייה זמנית, שהוארכה מעת לעת, ועסק בטיפול רפואי בקשיש. זאת, תוך שהוא לן בבית אחותו, אמה של הנערה ושל אחיין נוסף. כמה פעמים באותה שנה הוא ביצע לכאורה מעשים מגונים באחייניתו, בתדירות של כפעמיים בשבוע, בעת שזו שכבה על מיטתה.

כמו כן, נטען כי בין השנים 2012-2011 אם להתלוות למתלוננת במפגשים חברתיים, במטרה להתחקות אחר מעשיה ומבלי שהיא עצמה ידעה על כך. כשהתרועעה עם בני גילה, שלח הודעות טקסט לטלפון הנייד שלה, בהן איים עליה להתרחק מהנערים, ואיים שאחרת "יקרה משהו". עוד נטען כי הנאשם נהג להתגנב לחדרה ולהתבונן בה בעת שישנה, עד שהבחינה בו והוא נס מהמקום. בתחילת 2013 נטען כי הוא נכנס לחדרה של אחייניתו וניסה ליטול את מכשיר הטלפון הנייד שלה, על מנת להוציא ממנו תמונות, אך המתלוננת התעוררה והוא נמלט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יושבת מתוסכלת מול מחשב. ShutterStock
הפיץ תמונות וסרטונים שלה בעירום. אילוסטרציה/ShutterStock
איים על האם ממכשירו הגנוב לכאורה: "אכאיב לבנך"

מכתב האישום עולה כי לאחר שכשל בניסיונו ליטול את מכשיר הטלפון הנייד של הנערה, נטל הנאשם מהקשיש בו טיפל טבליות של התרופה "בונדרומין", הגורמת להירדמות מהירה, והכניס את הטבליות למשקאות של בני המשפחה. מיד לאחר מכן נטל את הטלפון הנייד של הנערה ואת המחשב הנייד של אחיה.

על מנת שלא לעורר את חשד המשפחה, הוא השליך חפצים ובגדים לרצפה ופיזר אותם בבית, וכשהתעוררו השלושה, טען כי פורצים גנבו את הטלפון הנייד של הנערה וסכום של 1,700 שקלים. לאחר מכן, שלח הודעה מהטלפון הנייד שלו, שטען בהתחלה כי נגנב ממנו, לטלפון הנייד של האם, ובה איים כי "יכאיב לבנה", וכתב כי "הרג שני אנשים לפני שנה". כמו כן, איים כי אם הנערה לא תעזוב את החבר שלה, יהרוג את אחיה. באותה הזדמנות, נטען כי הנאשם גם הוציא מהטלפון הנייד של הנערה תמונות אינטימיות.

נעץ את תמונת הנערה בסכין - לצד גופת התוכי

שלושה חודשים לאחר מכן, משסבר כי המתלוננת לא חדלה להתרועע עם נערים, החל הנאשם לכאורה להשליך בגדים וחפצים ברחבי הבית וערף את ראש התוכי שגידלה המשפחה. את גוף התוכי הוא הניח על השידה בחדרה של הנערה, לצד תמונתה המודפסת של אחייניתו, שבה נעץ סכין ורשם "Next your head".

עוד נטען בכתב האישום כי הדוד השחית את דרכונו של אחיינו, הניח סכין מגואלת בדמו של התוכי על כיסא בסלון הדירה ופיזר לצדו פתקים הכוללים איומים על חייה של הנערה, במידה ולא תעזוב את הנער עמו היא מתראה. לאחר מכן, השאיר הנאשם את דלת הבית פתוחה ועזב את הבית.

בהמשך, נטען כי הנאשם כתב הודעות לטלפון הנייד של הנערה ולדואר האלקטרוני שלה, שבהן טען כי כרת את ראשו של התוכי עקב התעלמותה של הנערה ממסריו הקודמים. הוא הדגיש כי ימשיך לרדוף את הנערה גם אם זו תעבור דירה.

פייסבוק. ShutterStock
הציג בטאבלט את תמונותיה של הנערה - ואיים להראותן לאמה/ShutterStock
הנאשם טען בחקירתו כי חשק בנערה ורצה בה לעצמו, תוך שהיא מודה לכאורה לחומרת מעשיו

כעבור שנתיים, במהלך 2015, פג תוקף אישור השהייה של הנאשם. הוא מואשם כי ניגש אז לאחייניתו והראה לה באמצעות הטאבלט שברשותו תמונות אינטימיות שלה, אותן טען כי אדם אחר שלח לחשבון הפייסבוק שלו. הוא איים כי ישוחח אודותיהן עם אמה, מה שהוביל את הנערה לנתק את הקשר עם הנער עמו התרועעה.

במקביל, נטען כי הנאשם התקין בחדר האמבטיה של המשפחה מצלמה נסתרת של מכשיר הטלפון, באמצעותה צילם עשרה סרטונים חושפניים של הנערה. כמו כן, נטען כי השתמש במכשיר כדי לצלם את הנערה מבעד לחור המנעול של דלת חדר השירותים. לבסוף, נטען כי פתח חשבונות פייסבוק ואינסטגרם בשמה של הנערה, שבהן פרסם תמונות וסרטונים שלה, ללא ידיעתה.

הנאשם הודה בשתי חקירותיו הראשונות בכל העבירות המיוחסות לו, אך הכחיש את המעשים המגונים – בהם הודה בהמשך. השבוע טען שהחוקר איים עליו כי אם יספר את האמת – יגורש לפיליפינים. עם זאת, בחשבון הפייסבוק שלו נמצאו מאות תמונות של הנערה, עשרות מהן בעירום, וכעשרה סרטונים נוספים שבהם תועדה הנערה מתקלחת. הוא חזר ואמר בחקירותיו כי חשק באחייניתו ורצה בה לעצמו, כשהיה מודע, לדבריו, לחומרה ולפסול שבמעשיו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully