וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערה ברחה מרכב אחרי ריב אלים עם צעיר - ונדרסה עמו למוות

6.1.2016 / 19:24

מחקירת התאונה ליד באר שבע שאירעה השבוע עולה כי הנערה נסה מהמכונית בשל ויכוח אלים עם צעיר כבן 20. חבר של ההרוג ששהה ברכב חשוד כי סייע רק לו ולא דיווח כי גם הנערה נפגעה

צילום: דוברות מד"א

(חגי כנפו, חובש בכיר במד"א, בערב התאונה)

בדיון שנערך היום (רביעי) על הארכת מעצרו של חשוד במעורבות בתאונת הדרכים בדרום שבה נהרגו שני בני אדם ביום שני, נחשפו פרטים חדשים על נסיבות המקרה. כעת מתברר כי לתאונה, שאירעה בכביש 25 בסמוך לצומת שדה תימן שבאזור באר שבע, קדם ריב אלים בין שני ההרוגים, בת 14 ובן 20, בתוך מכוניתם שחנתה בצד הדרך. בעקבות הריב ככל הנראה נמלטה הנערה מהרכב ורצה לעבר הכביש. הצעיר רדף אחריה ושניהם נדרסו על ידי רכב שחלף במקום.

חברו של ההרוג שנסע עם השניים ברכב והיה בזירת התאונה נעצר ונחקר בעקבותיה, ואתמול הובא להארכת מעצרו, שבמהלכה נחשפו הפרטים החדשים. בדיון אמר נציג המשטרה כי "כשהגיעו כוחות ההצלה ואנשים נוספים למקום, החבר החשוד הצביע רק על הצעיר ולא על הנערה, אמר שרק הוא היה במקום".

כמו כן, מהדיון שנערך בבית משפט השלום בבאר שבע עלה כי לפני האירוע התקבל במשטרה דיווח על אדם שחונק אישה בשולי הדרך שבה אירעה התאונה. על כך אמר נציג המשטרה, כי "כנשאל על פרט זה החשוד לא ענה, ואנו חושבים כי הסתיר את המידע על הנערה בכוונה". בנוסף לכך, החשוד התעלם כביכול מהנערה שדיממה למוות וסייע רק לחברו.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אחיו של המחבל שוחרר למעצר בית ובכה: "תתחשב בנו ותסגיר את עצמך"
סערת התקיפה המינית ההמונית בגרמניה: "נשים, התרחקו מזרים"
שוחרר הפלסטיני שהודיע כי בכוונתו לבצע פיגוע בהרצליה: "אין ראיות"

תאונת דרכים באזור באר שבע שבה נהרגו נערה בת 14 וצעיר בן 20. 4 בינואר 2016.. מד"א
"הוא הפנה את כוחות ההצלה אל המנוח וטען שאין נפגעים אחרים". הרכב הפוגע/מד"א

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ביומיים וקבע כי "על פי החשד, הוא הפנה את כוחות ההצלה אל המנוח וטען שאין נפגעים אחרים, על אף שידע על הימצאותה של המנוחה במקום ועל הפגיעה בה". עוד נאמר: "ישנם סממנים המצביעים על כך שאירע ויכוח אלים בין המנוח למנוחה".

עורכי הדין אייל הדר ושלום פיניאה המייצגים את העצור מסרו: "בצד טרגדיה שחווה מעצם מותו של בן משפחתו וחברו הקרוב, נאלץ החשוד להתמודד עם חקירה פלילית שבסיסה אינו ברור, נדמה שמדובר במדיניות מעצרים בלתי מרוסנת". השניים הוסיפו שהם "משוכנעים כי בית המשפט יביא את העניין לסיומו כבר מחר. העצור היה הראשון להזעיק את כוחות ההצלה ואין הוא אלא קורבן מובהק של התאונה הטרגית. טוב הייתה עושה המדינה לו הניחה לו לעסוק באבלו".

תאונת דרכים באזור באר שבע שבה נהרגו נערה בת 14 וצעיר בן 20. 4 בינואר 2016.. מד"א
לפרמדיקים "לא נותר אלא לקבוע את מותם". זירת התאונה/מד"א

עו"ד דרור גירמברג, מומחה לתעבורה, סבור כי יש להפריד בין ההיבט התעבורתי של התאונה לבין היבטה הפלילי. "אין ספק כי התוצאה מזעזעת, אך עם זאת נראה כי אין קשר בין האירוע הפלילי לכאורה בטרם התאונה לתאונה עצמה", אמר. עוד הוסיף כי "נסיבות התאונה צריכות להתברר בהתאם לכמה גורמים: הקורבנות שפרצו לכביש, התנהלות הנהג הפוגע וגורמים נוספים שבהם מצב התאורה, שדה הראיה וכדומה, אשר יתכנו שגרמו למקרה".

לאחר התאונה תיאר אלון קלר, פרמדיק של מד"א שהוזעק לזירה כי "הנערה שכבה בתעלה בצד הכביש והצעיר שכב בשולי הכביש. הם היו ללא רוח חיים, סבלו מפציעה רב מערכתית קשה, ולנו לא נותר אלא לקבוע את מותם". שניים מנוסעי הרכב הפוגע, שנשארו במקום התאונה יחד עם הנהג, נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully