וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קמרון - חמורם של היהודים": דאעש הוציא להורג "מרגלים" בסרטון חדש

בסרטון, שצולם בתגובה לקריאותיו של ראש ממשלת בריטניה להגביר את התקיפות נגד הארגון, התייצב חמוש בעל מבטא בריטי מול המצלמה וכינה את קמרון "עבד של הבית הלבן וחמורם של היהודים". בסיומו מוצאים להורג חמישה בני אדם בחליפות כתומות

עריכה: אביב אירגז

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם היום (ראשון) סרטון חדש שתוקף את בריטניה ואת ראש ממשלתה, דייוויד קמרון, על רקע התקיפות האוויריות נגד הארגון בעיראק ובסוריה. בסרטון איים חמוש דאעש בפלישה למדינה, ובסופו הוציא להורג חמישה בני אדם בחליפה כתומה, שנטען כי הם "מרגלים" בריטים. עם זאת, ככל הנראה מדובר בתושבי סוריה שהעבירו מידע לבריטניה ממחוז א-רקה.

"זוהי הודעה לדייוויד קמרון, עבד של הבית הלבן וחמורם של היהודים", אמר החמוש בסרטון. צילומו נעשה כנראה בחודש שעבר, לאחר שקמרון אמר בפרלמנט הבריטי כי מחובתה של ארצו לתקוף את דאעש בסוריה.

"כמה מוזר זה שאנו מוצאים את עצמנו היום שומעים מנהיג חסר חשיבות כמוך קורא תיגר על הכוח של 'המדינה האיסלאמית'. כמה מוזר זה שמנהיג של אי קטן מאיים עלינו עם קומץ מטוסים", הוסיף. אותו חמוש כבר זכה בכלי התקשורת לכינוי "ג'ון הג'יהאדיסט החדש", בשל מבטאו הבריטי. זאת לאחר ש"ג'ון הג'יהאדיסט" המקורי, מוחמד אמווזי, חוסל לפני כחודשיים בסוריה במתקפה אמריקנית.

מסע הכיבוש של דאעש - כותרות אחרונות:
ראש ממשלת עיראק מבטיח: "ב-2016 נביס סופית את דאעש"
מסמכי דאעש נחשפים: "המשרד לענייני עבדים" ופסקי הלכה על אונס שבויות
מנהיג דאעש בקלטת חדשה: "היהודים התאספו בישראל, נילחם בהם"

דאעש מאיימים בסרטון חדש על קמרון ב"מלחמת ג'יהאד" ומוציאים להורג "מרגלים" בריטים. מיוטיוב, צילום מסך
חמושי דאעש עם "המרגלים" הבריטים/צילום מסך, מיוטיוב

"אפשר היה לחשוב שתלמד את הלקח של אדונך הפתטי בוושינגטון ושל משימתו הכושלת נגד 'המדינה האיסלאמית', אבל נראה שאתה, כמו קודמיך טוני בלייר וגורדון בראון, יהיר וטיפש", המשיך הדובר בסרטון. "למעשה דייוויד, אתה יותר טיפש מהם. רק טיפש יעז להכעיס את אנשינו, שאוהבים מוות כמו שאתה אוהב את חייך".

כמו כן הבטיח הלוחם כי "המדינה האיסלאמית" "כאן כדי להישאר", וכי אנשיה "ימשיכו בג'יהאד ובשבירת גבולות". "יום אחד נפלוש לארצכם, שם נשלוט על פי חוקי השריעה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דאעש מאיימים בסרטון חדש על קמרון ב"מלחמת ג'יהאד" ומוציאים להורג "מרגלים" בריטים. מיוטיוב, צילום מסך
"נראה שאתה, כמו קודמיך, יהיר וטיפש"/צילום מסך, מיוטיוב

החמוש אף פנה לחיילי בריטניה, וביקש מאלה "שרוצים להמשיך להילחם תחת דגלו של קמרון בשכר מינימום" לשאול את עצמם: "האם אתם באמת חושבים שלממשלתכם יהיה אכפת מכם כשתפלו לידינו, או שהם ינטשו אתכם כמו שנטשו את המרגלים האלה ואת אלה שבאו לפניהם?". אז, עם תום הדברים, הוציא בעזרת עמיתיו את חמשת "המרגלים" להורג.

בסוף הסרטון נראה ילד קטן לבוש מדים של "המדינה האיסלאמית", שהצביע לעבר נקודה לא ברורה באופק ואיים: "אנו נהרוג את הכופרים שם".

דאעש מאיימים בסרטון חדש על קמרון ב"מלחמת ג'יהאד" ומוציאים להורג "מרגלים" בריטים. מיוטיוב, צילום מסך
"אנו נהרוג את הכופרים שם"/צילום מסך, מיוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully