וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה מתה בפעוטון בנס ציונה; הנסיבות אינן ברורות

מותה של הפעוטה בת השנה ושלושה חודשים נקבע בתום ניסיונות החייאה שבוצעו על ידי הגננת, ובהמשך על ידי צוות מד"א. זאת, לאחר שקודם לכן איבדה את הכרתה מסיבה לא ידועה. מותה נקבע במקום

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013/יותם רונן

פעוטה בת שנה ושלושה חודשים מתה היום (ראשון) בפעוטון בנס ציונה. היא איבדה את הכרתה, וניסיונות החייאה שבוצעו בה - תחילה על ידי הגננת ובהמשך בידי צוות מד"א - לא הועילו. מותה נקבע במקום. נסיבות האירוע אינן ברורות.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לאחד החדרים שם הגננות החלו בביצעו פעולות החייאה בסיסיות בתדרוך טלפוני של מוקד מד"א", סיפרה פרמדיקית מד"א ליטל כ"ץ. "אמרו לנו שהפעוטה נמצאה מחוסרת הכרה במיטה. יחד עם כוננים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

היום הובאו למנוחות ילדה, פעוטה ופעוט בני שנה עד ארבע שמתו אמש משאיפת עשן בשריפה בבית מגורים ברהט. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשלושה, עדן בת הארבע, הודא בת השלוש ותאופיק בן השנה, טיפול רפואי וביצעו בהם פעולות החייאה. לאחר מכן, הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע - שם נקבע מותם. סבתם של הפעוטות היא בת דודתו של אמין שעבאן, נהג המונית תושב לוד שגופתו נמצאה שלשום ברחוב יוניצמן בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
חיילת בת 20 נפצעה בינוני בפיגוע ירי בחברון, מצוד אחר היורה
מאות ליוו למנוחות את הנרצחים: "שמעון, סליחה שלא הצלנו אותך"
נהג המונית שנרצח בת"א הובא למנוחות: "לחסרונך לא יהיה מענה"

עדן, הודא ותאופיק אבו ג'עפר שנספו בשריפה ברהט. 2 בינואר 2016.. פייסבוק, אתר רשמי
הילדה ושני הפעוטות שנספו אמש בשריפה ברהט, על רקע הבית שנשרף/אתר רשמי, פייסבוק

כוחות כיבוי גדולים מתחנת רהט פעלו במקום לכיבוי האש. כמו כן, כוח משטרתי גדול הוקפץ לזירת השריפה. אביהם של השלושה, עומאר אבו ג'עפר, נחקר, ובסיום החקירה נמסר כי בעת בשריפה, הילדים ישנו בחדר שבו הושאר תנור חימום דולק. על כן, אין חשד לפלילים באירוע.

לפניות לכתבת דנה ויילר-פולק: danawp@walla.co.il

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully