וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המונית שנרצח בת"א הובא למנוחות: "לחסרונך לא יהיה מענה"

3.1.2016 / 16:57

מאות ליוו את אמין שעבאן, שהותיר אחריו 11 ילדים, בדרכו האחרונה לקבורה בבית העלמין בלוד. "אנחנו עדיין לא יודעים אם הרצח של אמין קשור לפיגוע בדיזנגוף", אמר קרוב משפחתו. "אבל אנחנו יודעים שלא היו לו אויבים. כולם אהבו אותו"

עריכה: שניר דבוש

(אחיו של אמין, אתמול: "הוא כל הזמן חשב איך לפרנס את ילדיו")

מאות בני אדם ליוו היום (ראשון) למנוחות את אמין שעבאן, נהג המונית בן ה-42 שגופתו נמצאו ביום שישי בצפון תל אביב, זמן קצר לאחר הפיגוע בדיזנגוף. שעבאן נקבר בבית העלמין בלוד. הוא הותיר אחריו 11 ילדים ושלוש נשים. אתמול דווח כי במשטרה מתחזקת ההערכה שלמותו יש קשר לפיגוע שבו נורו למוות שני בני אדם ונפצעו שבעה.

בבית הקברות נכחו גברים בלבד, ואחייניתו ליאלי ספדה לו מחוצה לו. "אמין היקר, לחסרונך לא יהיה מענה. לא נשכח אותך דוד. בשמי ובשם כל המשפחה האוהבת ובשם השכנים והחברים ששיבחו אותך שאתה אחלה גבר. בהלוויה שלך השתתפו ערבים, יהודים, נוצרים, לודאים צפוניים ודרומיים. כולם השתתפו בצערנו. עבר עלינו ים של דמעות ביום הכי קשה". ליאלי התייחסה לשטיפת גופתו טרם קבורתו, שבמהלכה הזדמן לה לראותו. "היה עצוב מאוד. ראינו אותו כשכולו אור, עם פנים מחייכות. זה דבר לא ייאמן".

לקריאה נוספת:
משפחת נהג המונית שגופתו נמצאה בת"א: "הרוצח זרק אותו וברח"
המצוד אחר המחבל נמשך, והביקורת במשטרה על המפכ"ל החדש גוברת
הנרצחים בפיגוע בת"א מובאים למנוחות; "למה הגורל כל כך אכזר?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית העלמין בלוד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא נרצח בדם קר", אמר לוואלה! NEWS חברו נדיר. חבר אחר אמר: "זה מאוד מפתיע. הבחור היה מתאגרף, איש חזק. הוא הופתע ולא חש מאוים. אם זה היה המצב - הוא היה נאבק ברוצח". שמוליק לוי, מכר של אמין, הוסיף: "כששמעתי שהוא נרצח הייתי בשוק. המקרה מזעזע, והילדים הפכו לחסרי אונים".

"אנחנו עדיין לא יודעים כמה הרצח של אמין קשור לפיגוע", סיפר אברהים, קרוב משפחתו. יש הרבה הערכות אבל לא עדכנו את המשפחה. יש אצלנו כאלה שעדיין שמנסים לברר אם הרקע פלילי, אבל אין סיכוי כי לאמין אין אויבים. הוא בנאדם שכולם אהבו אותו, שהסתדר עם כולם, שרק רצה לפרנס את המשפחה שלו בכבוד".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully