וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החשוד מהפיגוע בתל אביב המומה: "לא כך חינכנו את ילדינו"

שלומי גבאי

2.1.2016 / 0:40

בסביבתו של החשוד בביצוע פיגוע הירי בעיר, בו נרצחו שני בני אדם, מגנים את המעשה ולא יודעים להצביע על מניע ברור. לדבריהם, תמיד סבל מבעיות נפשיות: "הוא עבר טראומות, לא מאמינים שהשתייך לארגון כלשהו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

במשפחתו ובסביבתו של החשוד בביצוע פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף במרכז תל אביב, ערבי-ישראלי תושה ואדי ערה שבצפון הארץ, גינו אתמול (שישי) את מעשיו, ומכריו טענו בתוקף כי הפרעות נפשיות הן אלו שככל הנראה הובילו אותו למעשה. תושבי הכפר בצפון הארץ שבו התגורר המחבל הנמלט, שאחריו ממשיכים לחפש כוחות גדולים בתל אביב, העידו כי אכן היה מעורער בנפשו.

בן משפחתו זיהה אותו בצילומי האבטחה והודיע למשטרה. בן המשפחה עובד בחברת אבטחה ונושא נשק ברישיון, ובניגוד לשמועות, המחבל לא גנב את נשקו כדי לבצע את הפיגוע. עם זאת, הוא נחקר בידי השב"כ בנוגע לחשוד.

לקריאה נוספת:
עודה על הפיגוע בת"א: הלב נשבר, מגנה פגיעה בחפים מפשע | עדכונים שוטפים
אלון ושמעון נהרגו בפיגוע בתל אביב: "איבדנו את ילדינו הטובים"
"שמענו יריות, אנשים רצים וצועקים": האזינו לשיחה למוקד החירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כבר בתיכון היה משובש". המחבל בצילומי האבטחה מהחנות הסמוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד נידון בשנת 2007 לחמש שנות מאסר בגין תקיפת חייל וניסיון לחטוף את נשקו, אז טענו סנגוריו כי העבירות בוצעו עקב מצבו הנפשו והתמכרותו לסמים. קרוב משפחתו של החשוד ועורך דינו בתיק זה, אמר: "לא כך חינכנו את ילדנו, המשפחה בהלם, מאוד קשה לנו עם מה שקרה". הוא הוסיף כי המחבל הנמלט "אינו בריא בנפשו" וכי "הוא סובל מדיכאונות מאז האירוע ב-2006".

קרוב משפחה נוסף של החשוד, אמר כי החשוד "עבר טראומה קשה מאז שבן דודו נרצח על ידי המשטרה ב-2006". לדבריו, הוא אושפז כמה פעמים בבתי חולים פסיכיאטריים, ותקופת מאסרו אף קוצרה בגלל מצבו הנפשי. "אנחנו עדיין לא יודעים מה המניע שלו ולמה עשה את הדבר הזה", הוסיף.

מנהלו של המחבל בבית הספר התיכון, סיפר כי "כבר בתיכון הוא היה משובש במחשבותיו". לדבריו, "בשנים האחרונות הוא עבר הרבה טראומות אשר השפיעו על מצבו הנפשי. אנחנו לא מאמינים שהוא היה משויך לארגון כלשהו, אלא פעל לבדו. בשמי ובשם כל הכפר אנחנו רוצים להביע גינוי מוחלט למעשה ולהשתתף בצער המשפחות".

(עדכון ראשון: 23:40)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015. יותם רונן
תל אביב, אתמול/יותם רונן
זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015. יותם רונן
זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015/יותם רונן
זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015. יותם רונן
זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully