וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמענו יריות, אנשים רצים וצועקים": האזינו לשיחה למוקד החירום

1.1.2016 / 19:50

שיחות רבות התקבלו אחר הצהריים במוקד החירום של מד"א, לאחר שחמוש פתח בירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב בפיגוע שבו נרצחו שני בני אדם ונהרגו שבעה נוספים. "שמענו אנשים צועקים: 'יש נשק, יש נשק'"

צילום: מצלמות אבטחה, יותם רונן, ניב אהרונסון, אבי כהן; עריכה: טל רזניק ומתן חדד

"שמענו יריות, הרבה הרבה יריות" - אמרה אחת מהמדווחים למוקד החירום של מד"א על פיגוע הירי שאירע מוקדם יותר היום (שישי) בתל אביב. "עכשיו אנשים רצים מדיזינגוף ברחוב גורדון, לכיוון כיכר רבין", אמרה. "שמענו אנשים צועקים 'יש נשק יש נשק!'. שמעתי את היריות, טונה אנשים רצים. הנה, ברקע יש אמבולנס".

שני בני אדם נהרגו ושבעה בני אדם נפצעו בפיגוע מחוץ לפאב ה"סימטא" ברחוב דיזנגוף סמוך לשעה 14:45. מצבם של ארבעה מוגדר קשה ושלושה אחרים נפצעו באורח בינוני. מאות שוטרים הוקפצו לאזור, ובהם כוחות מיוחדים, שב"כ וימ"מ ומנהלים מצוד אחר המפגע. הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב בעיר, שיבא בתל השומר, וולפסון שבחולון ובילינסון שבפתח תקווה.

זירת ירי בתל אביב, 1 בינואר 2016. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א

בן שדמי, שנפצע באירוע ושוחרר מבית החולים היה בפאב לכבוד יום הולדתו של חברו, אריאל. "ישבנו במרפסת בחוץ פתאום התחילו יריות, אני קיבלתי מכה חזקה מאוד לכתף, השתטחתי על הרצפה וירדתי, רצתי מהר מאוד למקלט של הפאב", סיפר. "עפו שולחנות, חיפשתי מקום להסתתר בו, זו הייתה ירידה צדדית של הפאב, ברחתי לשם, הייתי למטה כמה דקות".

לאחר כמה דקות שדמי עלה למעלה. "כשעליתי, ראיתי את כל הבלאגן ועזרתי לפנות את הפצועים. כדור מהירי פגע בכתף שלי. שדמי, פינה את עצמו ברכב. "בבית החולים עשו לי את הבדיקות, מצאו שכדור לא נכנס פנימה, עכשיו שוחררתי, קשה לי להזיז את היד היא נפוחה עם פצע פתוח". שדמי סיפר כי המצב "היה מבהיל, מפחיד, הרגשה של שוק ואתה לא יודע מה לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שוטרים מחפשים אחר היורה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016.. רויטרס
כוחות חמושים בתל אביב/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully