וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון ושמעון נהרגו בפיגוע בתל אביב: "איבדנו את ילדינו הטובים"

אלון בקל מתל אביב ושמעון רווימי מאופקים הם השניים שנורו למוות בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף. אביו של אלון סיפר: "חברתו של אלון התקשרה להגיד שהיה פיגוע בפאב של אלון, הגענו לבית החולים - ואני התעלפתי"

צילום: מצלמות אבטחה, יותם רונן, ניב אהרונסון, אבי כהן; עריכה: טל רזניק ומתן חדד

שמעון רווימי מאופקים, בן 30, ואלון בקל, בן 26 מתל אביב, הם השניים שנהרגו היום (שישי) באירוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב. דוד בקל, אביו של אלון, אמר לעיתונאים בבית החולים איכילוב שבעיר כי "חברתו של אלון התקשרה להגיד שהיה פיגוע בפאב של אלון, הגענו לבית החולים ואני התעלפתי פה. הרגשתי, ראיתי את הפנים של הילד שלי". בקל היה ממנהלי הפאב שבו אירע הירי. בתקרית נהרג אדם נוסף ונפצעו עוד שבעה בני אדם. המצוד אחר המפגע עדיין נמשך.

בקל הוסיף כי "אנחנו מאבדים את הילדים הטובים שלנו. הוא למד משפטים ומנהל עסקים, היה אמור להתחיל אצל עו"ד וייסגלס אצל ההתמחות שלו. הוא היה ילד פורח ושמח. בכל מקום שהגיע היה נותן את האור, היה גורם לכולם לצחוק, לא היה ילד כזה. למה אני בא לספר לכם? כל אחד אומר הילד שלי... שלא יהיה לכם ספק, הוא היה ילד מיוחד. הוא היה בשבילנו מיוחד במינו. אתמול הוא שלח לי הודעות: 'כיף לי, אני אוהב לחיות'".

לקריאה נוספת:
גורמי ביטחון: טרם נקבע אם האירוע בתל אביב לאומני או פלילי
תיעוד: המפגע מסתובב בחנות סמוכה בת"א, שולף נשק ויוצא לירות

ההרוגים בפיגוע הירי בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
אלון/צילום מסך, פייסבוק

דודתו של בקל הוסיפה: "אנחנו באים להכין את השולחן לערב שבת ושומעים הודעה כזו. כדור אחד בלב וזהו, הרג אותו. בחור חייכן וטוב, אין מילים. אין מילים. הוא עבד בבר.

בנוסף לאלון ושמעון, שבעה בני אדם נפצעו בתקרית הירי שאירעה מחוץ לפאב "הסימטא", שבקל היה ממנהליו, סמוך לשעה 14:45. מצבם של ארבעה מוגדר קשה ושלושה אחרים נפצעו באורח בינוני. מאות שוטרים הוקפצו לאזור, ובהם כוחות מיוחדים, שב"כ וימ"מ. מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך ובהשתתפות מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו. הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב בעיר, שיבא בתל השומר, וולפסון שבחולון ובילינסון שבפתח תקווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דוד בקל, אביו של אלון בקל שנרצח באירוע הירי בתל אביב. ניב אהרונסון
דוד בקל, אביו של אלון שנהרג/ניב אהרונסון

מהארגון ההומניטרי "לתת", בו שימש אלון בקל כרכז מתנדבים, נמסר הערב כי "אנחנו מרכינים ראש ומשתתפים בצער המשפחה". לדבריהם, "כל מי שפגש בו מספר על בחור מלא כריזמה, תמיד עם חיוך ונתינה אינסופית. מלח הארץ". ערן וינטרוב, מנכ"ל הארגון מסר כי "אלון רצה לתת מעצמו ולהתנדב מכיוון שהוא היה טוב לב, היה לו אכפת והוא האמין בערבות הדדית, בסובלנות, סולידריות חברתית, נתינה לאחר ואהבת חינם". לדבריו, "הרוצח השפל שלקח את חייו מייצג בדיוק את ההיפך - רוע, אלימות, טירוף, קיצוניות, שנאת חינם".

מנהלי ועובדי חברת "הוט" הביעו היום צער ממותו של שמעון רווימי. "שימי עבד בהוט במשך ארבע שנים, ובתפקידו האחרון שימש כאחראי משמרת במוקד של החברה בבאר שבע. הוא היה מסור לעבודתו ואהוב על עמיתיו", נמסר מהחברה, "אנחנו משתתפים בצערן הכבד של משפחות ההרוגים והפצועים, ונערכים ללוות את משפחתו של שימי ואת חבריו לעבודה".

אלון בקל, נהרג בפיגוע ירי בתל אביב. 01 לינואר 2016. ארגון לתת, מערכת וואלה! NEWS
אלון בקל/מערכת וואלה! NEWS, ארגון לתת
פצוע מאירוע הירי בתל אביב, 1 בינואר 2015. רויטרס
פינוי הפצועים מאזור התקרית/רויטרס

המחבל שביצע את הפיגוע הוא אזרח ערבי-ישראלי תושב הצפון שריצה בעבר עונש מאסר בגין חטיפת נשק מחייל צה"ל. קרוב משפחתו של המחבל זיהה אותו בסרטונים שהופצו והסגירו למשטרה. כוחות גדולים של משטרה טרם איתרו אותו מאז שנמלט מזירת הפיגוע, אך ישנה פעילות משטרתית נרחבת באזור ואדי ערה.

בן דודו של המחבל, מחמוד גנאים, נורה למוות על ידי הבלש המשטרתי שחר מזרחי בעת שגנב רכב בפרדס חנה ב-2006. מזרחי שהורשע בהריגתו, השתחרר לאחר שריצה 30 חודשי מאסר. הוועדה לשחרורים קיצרה בשליש את עונשו של מזרחי, שנידון לעונש מאסר של שנתיים וחצי.

(עדכון ראשון: 17:32)

זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015. יותם רונן
פאב ה"סימטא" שבו אירעה התקרית/יותם רונן
שוטרים מחפשים אחר היורה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016.. רויטרס
שוטרי מג"ב ברחובות תל אביב, היום/רויטרס
שוטרים מחפשים אחר היורה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016.. רויטרס
שוטרי מג"ב ברחובות תל אביב, היום/רויטרס
שוטרים מחפשים אחר היורה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016.. רויטרס
שוטרי מג"ב ברחובות תל אביב, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully