וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמי ביטחון: טרם נקבע אם האירוע בתל אביב לאומני או פלילי

מחקירה הראשונית עדיין לא ניתן לקבוע אם הירי שאירע ברחוב דיזנגוף בעיר הוא פיגוע טרור. בתיעוד ממצלמת האבטחה נראה החשוד יורה בנשק אוטומטי מסוג פאלקון לפי הערכות. המצוד אחריו עדיין נמשך

צילום: מצלמות אבטחה, יותם רונן צילומי גולשים; עריכה: טל רזניק, מתן חדד

גורמים במערכת הביטחון מסרו כי מחקירה ראשונית של אירוע הירי שהתרחש בצהריים (שישי) ברחוב דיזנגוף בתל אביב והוביל לשני הרוגים ושמונה פצועים – עדיין לא ניתן לקבוע אם מדובר בשלב זה באירוע פלילי או לאומני. שני הכיוונים נחקרים ובניגוד לדיווחים לא ידוע בשלב זה על אירועים נוספים. כוחות גדולים ממחוז תל אביב עדיין מנהלים מצוד אחר היורה. בתיעוד ממצלמת האבטחה נראה החשוד יורה בנשק אוטומטי. ישנן הערכות כי מדובר בנשק מסוג פאלקון איטלקי.

שמונה בני אדם נפצעו בתקרית הירי שאירעה מחוץ לפאב הסימטא ברחוב דיזנגוף סמוך לשעה 14:45. מצבם של ארבעה מוגדר קשה ושלושה אחרים נפצעו באורח בינוני. מאות שוטרים הוקפצו לאזור, ובהם כוחות מיוחדים, שב"כ וימ"מ. גם מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך הגיע לזירה. הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב בעיר, שיבא בתל השומר, וולפסון שבחולון ובילינסון שבפתח תקווה.

לקריאה נוספת:
תיעוד: היורה מרסס עם נשק אוטומטי בבר בתל אביב
עד ראייה לירי בתל אביב: "התוקף שלף את הנשק וחייך כאילו הוא מבסוט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הערכות: נשק מסוג קארל גוסטב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיריית תל אביב יפו נערכת בכוחות מתוגברים בעיר. עם קבלת ההודעה על הירי, יצאו צוותי העירייה לזירה ותוך דקות ספורות הגיעו למקום. סיירת הביטחון העירונית פועלת בשיתוף עם המשטרה וכוחות הביטחון. 10 צוותי ביטחון עירוני סייעו למשטרה בחסימות במקום האירוע ובסריקות אחרי היורה. ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי שהגיע למקום, ביקש מהציבור שלא להגיע לאזור ולאפשר לכוחות הביטחון להמשיך במאמציהם לאיתור היורה.

המפגע ירה מנשק אוטומטי לעבר פאב ומשם המשיך בריצה לעבר מסעדה סמוכה, שם החליף מחסניות. גורמים רשמיים במערכת הביטחון מסרו כי "לא ניתן לקבוע בשלב זה אם מדובר בירי על רקע פח"ע. התקרית בחקירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילה חמו, דוברת משטרת מחוז תל אביב הבהירה כי "נכון לעכשיו לא ניתן לומר אם הזירה היא תוצאה של אירוע פח"ע או פלילי, כל הכיוונים נבדקו". לדבריה, "המשטרה הייתה ערוכה לשמור על הישראלים. היורה טרם נתפס. אין צורך להסתגר בתים אבל לגלות ערנות ולדווח על כל חשוד".

שוטרים מחפשים אחר היורה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016.. רויטרס
שוטרי מג"ב ברחובות תל אביב, היום/רויטרס
שוטרים מחפשים אחר היורה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016.. רויטרס
שוטרי מג"ב ברחובות תל אביב, היום/רויטרס
שוטרים מחפשים אחר היורה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. 1 בינואר 2016.. רויטרס
שוטרי מג"ב ברחובות תל אביב, היום/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully