וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר בסכין יפנית את אחד מעובדיו הערבים על רקע לאומני

30.12.2015 / 12:43

עובד יהודי בסופר בבית שמש נעצר בחשד שתקף את אחד מעובדיו, בעט בו והיכה אותו בכל חלקי גופו - כיוון שהוא ערבי. בתיעוד האירוע שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים עוברי אורח מביטים במתרחש ולא עושים דבר. מעצר החשוד הוארך ב-4 ימים

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

עובד יהודי בסופרמרקט בבית שמש נעצר אתמול בחשד שתקף את אחד מעובדיו הערבים על רקע לאומני. על פי החשד, יצחק בן חיים, תקף את העובד באמצעות סכין יפנית בחלקו האחורי של הסופרמרקט והביא לפציעתו. בתיעוד של האירוע שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראה בן חיים מתנפל על הפועל באמצעות אגרופים, בעיטות, ומכות בכל חלקי גופו. כמו כן, ניתן להבחין בעוברי אורח מביטים במתרחש ולא נוקפים אצבע.

בן חיים הובא היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, שם טען נציג המשטרה כי על פי החשד "אתמול תקף את המתלונן והעליב אותו בשל מוצאו ותקף אותו באגרופים, בעיטות, מכות בכל גופו ופצע אותו בסכין יפנית. המשיב נחקר והכחיש את המיוחס לו". כמו כן, נגד החשוד כבר הוגשה הצהרת תובע והוא יועמד לדין.

מנגד, בן חיים טען בחקירתו כי לאירוע שתועד במצלמות האבטחה קדם עימות עם הפועל, במהלכו הותקף על ידו. אלא שבית המשפט לא התרשם מגרסתו של החשוד והחליט להאריך את מעצרו בארבעה ימים. "נראה בבירור כי הוא זה שיזם את האירוע המיוחס לו", קבע השופט דוד שאול גבאי ריכטר בהחלטתו להאריך את מעצרו והוסיף כי "מדובר באירוע מכוון".

עוד בוואלה! NEWS:
בית המשפט הורה לשחרר שלושה מעצורי "חתונת השנאה"
סוכל פיגוע של דאעש במרוץ "פורמולה 1" באבו דאבי
האב שהציע את בתו התינוקת למכירה מואשם רק בקבלת דבר במרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אירוע מכוון". מתוך תיעוד האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully