וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שהציע את בתו התינוקת למכירה מואשם רק בקבלת דבר במרמה

30.12.2015 / 11:06

האב הירושלמי שביקש למכור את בתו בת השלושה חודשים תמורת מאה אלף שקלים, לא יואשם בסחר בבני אדם - משום שתכנן לקחת את הכסף מבלי למסור את התינוקת. לפני שבוע הציג את התינוקת לסוכן המשטרה הסמוי וקיבל ממנו מקדמה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד תושב העיר החשוד שהציע את בתו התינוקת למכירה, בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום, בדצמבר 2015 שוחח הנאשם, בן 33, עם חברו לעבודה על רצונו למכור את בתו בת השלושה חודשים תמורת מאה אלף שקלים כדי לכסות חובות שאליהם נקלע בשל הימורים. בעקבות השיחה פנה אליו מכר שביקש לתאם עמו פגישה בעניין.

לפני כשבועיים, נפגשו האב, אותו מכר וסוכן משטרתי סמוי ששוחח עם האב על זוג המתגורר בארצות הברית המעוניין לקנות את התינוקת תמורת הסכום המבוקש. לפי כתב האישום, האב תכנן לקחת את הכסף מבלי למסור לידיו את התינוקת. עוד באותו הערב פנה האב אל הסוכן והשניים נפגשו שוב באותו המקום. הוא ביקש ממנו מקדמה של 5,000 שקלים והבטיח לו שימסור לידיו את התינוקת ב-22 בדצמבר, לאחר שאשתו תיפרד ממנה. בהמשך הערב, לאחר שנפרדו דרכיהם, המשיך האב להתכתב עם הסוכן הסמוי ואף שלח לו תמונות של הילדה.

עוד בנושא:
תושב ירושלים חשוד שהציע את בתו התינוקת למכירה: "מחוסנת ובריאה"
האב הציע למכירה את בתו: "הוא לא התכוון, כנראה ניסה לבצע עוקץ"
החשוד בניסיון למכור את בתו התינוקת: פיארתי אותה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרוטוקול הדיון על מכירת התינוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כעשרה ימים שלח האב לסוכן הודעת טקסט שבה שאל אותו אם העסקה "סגורה", משום שבני זוג מפסגת זאב מוכנים לשלם סכום גבוה יותר עבור התינוקת. הסוכן אישר לאב שהעסקה אכן תצא לפועל והשניים קבעו להיפגש. במהלך הפגישה שב האב וביקש ממנו להעביר לו מקדמה על סך 5,000 שקלים. הסוכן סירב, אך הציג לאב מזוודה ובה מאה אלף שקלים, עובדה שלא שכנעה אותו, והוא נותר עיקש בדרישותיו לקבל מקדמה.

לפני שבוע נפגשו האב והסוכן בירושלים. האב, במטרה להוציא לפועל את תכנית המרמה, הביא לפגישה את התינוקת כדי להוכיח לסוכן הסמוי את רצינות כוונותיו. במהלך הפגישה הוא העביר את התינוקת לסוכן ואמר לה "הנה, תכירי, זה האבא החדש שלך", וקיבל בתמורה את סכום המקדמה שדרש. לצד כתב האישום בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully