וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים חשוד שהציע את בתו התינוקת למכירה: "מחוסנת ובריאה"

24.12.2015 / 14:32

האב כבן 30 נעצר בחשד לסחר בבני אדם, לאחר שביקש למכור את בתו בת השלושה חודשים תמורת מאה אלף שקלים. זאת משום שנקלע לחובות בשל הימורים. האב נעצר במהלך סגירת העסקה עם שוטר סמוי: "תכירי זה האבא החדש שלך". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

תושב ירושלים כבן 30 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שהציע למכירה את בתו התינוקת בת השלושה חודשים תמורת מאה אלף שקלים. זאת, כדי לכסות חובות שאליהם נקלע בשל הימורים. "תכירי זה האבא החדש שלך", אמר החשוד לשוטר סמוי שנפגש עמו וחשף אותו.

הגבר נעצר לאחר שבמשטרה התקבל מידע על אדם שמציע את בתו למכירה. באישור ובתיאום פרקליטות מחוז ירושלים, יצר שוטר סמוי קשר עם החשוד ונפגש עמו. במהלך המפגשים, ניסה החשוד להאיץ בשוטר לבצע את הרכישה.

אתמול התקיים מפגש מפוקח בין החשוד לשוטר הסמוי. החשוד הגיע למפגש עם התינוקת במטרה לקבל מקדמה כספית לקראת השלמת המכירה. במהלך המפגש הבטיח החשוד כי התינוקת בריאה ואינה לוקה בתסמונת דאון ושהיא מחוסנת. כשמסר את התינוקת הוסיף: "תכירי זה האבא החדש שלך". הוא אף טען בפניו כי "יש דרוזים מהצפון שמעוניינים לקנות את התינוקת". טענה זו התבררה במהלך החקירה כלא נכונה, ושימשה את החשוד כאמצעי לחץ כדי לסגור את העסקה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תינוקת נחנקה מבלון גומי בביתר עילית; מצבה קשה מאוד
הסדר טיעון: 15 שנות מאסר למיידי האבנים שפגעו באדל ביטון
צפו: בגלל סיגריה – עימות אלים בין אסיר לסוהר בכלא אשל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרוטוקול הדיון בעניין הארכת מעצרו של האב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע שהתינוקת נמסרה לידי השוטר, זה עצר את הגבר בחשד לסחר בבני אדם. בהמשך, נעצרה גם אשתו בת ה-27. החקירה הוטלה על מפלג תשאול בימ"ר ירושלים. בחקירתו טען החשוד כי לא באמת התכוון למכור את התינוקת, אך היה לו צורך מיידי בכסף לשם כיסוי חובות הימורים. התינוקת, שנמצאה במצב הזנחה קשה, הועברה לטיפול גורמי הרווחה בעיריית ירושלים. מעצרו של החשוד הוארך בשבעה ימים עד יום רביעי הבא. אשתו תשוחרר בתנאים מגבילים בסיום חקירתה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully