וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הציע למכירה את בתו: "הוא לא התכוון, כנראה ניסה לבצע עוקץ"

סנגורו של האב שנעצר לאחר שביקש למכור את בתו בת השלושה חודשים טען בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS כי הוא לא באמת התכוון לממש את המכירה עם הסוכן הסמוי של המשטרה. "הציעו לו מאה אלף שקל והוא בחר לקחת 5,000. למה הוא לא לקח את שאר הכסף?"

עריכה: ניר חן

פרקליטו של האב שנעצר בחשד שהציע למכור את בתו התינוקת, עו"ד דוד ברהום, התייחס אתמול (חמישי) לפרשה בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS וביקר את התנהלות המשטרה כלפי האב. כמו כן, טען כי הוא לא באמת התכוון למכור את התינוקת - אלא לבצע תרגיל עוקץ.

"נראה לי שבסופו של דבר יתברר לכולנו שמדובר, בכל היותר, בניסיון לקבל כסף בסוג של תרגיל עוקץ, הוא לא ידע שהוא מול המשטרה", אמר עו"ד ברהום. "מגיעים אליך עם מאה אלף שקלים ואתה בוחר לקחת 5,000 שקלים. הכסף מונח לפניך, וזה אחרי שהוא השלים את העסקה, כביכול, ונתן את התינוקת שלו. למה הוא לא לקח את שאר הכסף?". הוא הוסיף: "זה מחזק את דעתי שהוא לא באמת התכוון למכור את התינוקת".

עוד בוואלה! NEWS:
נסגר התיק נגד ניצב ריטמן שנחשד בהטרדה מינית
אבי הכלה מסרטון החתונה: "מה אכפת לך מתינוק בדומא?"
בעלה של האישה שמתה: "חשבנו שזו שפעת רגילה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרוטוקול הדיון על מכירת התינוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר נחשף כי אתמול נעצר האב, תושב ירושלים בן 30, בחשד שניסה לכסות את חובות ההימורים שצבר על ידי מכירת בתו התינוקת בת השלושה חודשים תמורת מאה אלף שקלים. מחר הוא יובא לבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרו.

"תכירי, זה האבא החדש שלך", אמר החשוד לשוטר סמוי שנפגש איתו וחשף את הפרשה. הגבר נעצר לאחר שבמשטרה התקבל מידע על אדם שמציע את בתו למכירה. באישור ובתיאום פרקליטות מחוז ירושלים, יצר שוטר סמוי קשר עם החשוד ונפגש עמו. במהלך המפגשים, ניסה החשוד להאיץ בשוטר לבצע את הרכישה.

כמו כן, טען עו"ד ברהום כי על המשטרה היה לדאוג למצבו של האב ולא "להפיל" אותו ולבקש לקנות את בתו. "מאוד מפליא שהמשטרה הייתה מודעת למצוקה הכלכלית שלו, עקב הסתבכות בחובות ובהימורים, ובמקום לערב את שירותי הרווחה - שולחים סוכן סמוי כדי לפתות אותו ולהשלים את 'העסקה'", אמר. "הרבה אנשים מדברים בינם לבין עצמם על מעשים שאולי היו רוצים לבצע, אבל אסור למשטרה לפתות אותם ולהוביל אותם לכדי מימוש העבירות". לדבריו, "אלמלא המשטרה, המילים הללו לא היו הופכות לכדי מעשים. המשטרה סיפקה את הסוכן ואת הכסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציית עצור. ShutterStock
"אלמלא המשטרה, המילים לא היו הופכות למעשים"/ShutterStock

עוד הוא הבהיר כי התינוקת כלל לא נלקחה מן האב ולכן לא ניתן לדעת אם המכירה הייתה מתבצעת. "הילדה כלל לא יצאה מרשותו של האב. אילו היא הייתה נלקחת למקום אחר, היינו יכולים להתווכח אם באמת הושלמה 'העסקה'", אמר. "נראה לי שאילו השוטר היה יוצא עם הילדה מהחדר - הלקוח שלי היה עוצר את הכול. ספק בעייני אם באמת רצה להשלים את העסקה".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully