וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנדק של העבריין עמיר מולנר: אחד מגדולי הרבנים במגזר החרדי

27.12.2015 / 15:30

בעולם החרדי הופתעו לשמוע כי מי שאירח את החגיגה לבנו של ראש ארגון הפשע היה הרב הליטאי הבכיר חיים קנייבסקי. המוהל בטקס היה הרב דב קוק, מקובל ידוע מטבריה. "מולנר מתקרב לדת זה זמן מה"

צילום: מצלמת אבטחה

(תיעוד של העבריין עמיר מולנר במצלמות אבטחה, לפני חודשיים)

בבית הכנסת "לדרמן" של הרב חיים קנייבסקי, במרכז בני ברק, נחגגה ביום שישי בבוקר ברית מילה לבנו של העבריין הבכיר עמיר מולנר. קנייבסקי שימש סנדק של התינוק, והמוהל היה המקובל הידוע מטבריה, הרב דב קוק.

השתתפותם של הרב קנייבסקי והרב קוק בשמחה הפתיעה רבים בעולם החרדי, שכן שמם של השניים לא נקשר בעבר עם עבריינים או עם גורמים בעולם התחתון. עם זאת, חזותה "החרדית למהדרין" של החגיגה שערך מולנר, כמו גם העובדה שהוא עצמו נצפה בה, בין השאר על ידי סקרנים רבים, כשהוא מתעטף בטלית ומניח תפילין – לא הפתיעו איש. משה ויסברג מהאתר "בחדרי חרדים" סיפר כי זה זמן מה שראש ארגון הפשע מתקרב לדת.

לקריאה נוספת:
פוסט-אברג'יל: איך ייראה עולם הפשע הישראלי אחרי פרשה 512?
מולנר: "תנאי מאסרי גורמים לי סבל נפשי"
"חבורת פושטקים": מצלמת האבטחה והשכנים הערניים סיבכו את מולנר

איש העולם התחתון עמיר מולנר חגג בסוף השבוע את הברית לבנו בנוכחות בכירי רבנים בבני ברק. שוקי לרר, בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
"מתקרב לדת לאחרונה". עמיר מולנר בברית המילה לבנו/מערכת וואלה! NEWS, שוקי לרר, בחדרי חרדים

החגיגה בבני ברק אינה הפעם הראשונה שבה נקשר שמו של מולנר עם העולם החרדי. כשריצה עונש מאסר בגין קשירת קשר לביצוע פשע ואחזקת נשק, ביקש מי שנחשב בעבר לאחד ממנהיגי "כנופיית רמת עמידר" לזכות מדי שבוע בביקורו של הרב שמואל מרקוביץ', מראשי הישיבה פונביז'. מולנר אף הגיש עתירה בעניין לבית המשפט, ולבסוף אושרה בקשתו. יתרה מכך, כשהיה מחוץ לשערי הכלא, היה מגיע מולנר בראש השנה וביום כיפור להתפלל בישיבה, ועל פי גורם בפונביז' היה אפילו משלם על מקום ישיבה "הרבה כסף".

מולנר, מבכירי העולם התחתון, נעצר בחודש אוקטובר האחרון, כשחזר מתאילנד, בחשד לעבירות מרמה, הלבנת הון וקשירת קשר למעורבות בביצוע עבירות אחזקת אמצעי לחימה. לאחר המעצר, היו בעולם התחתון שסברו כי מולנר שב לארץ מלכתחילה במטרה למלא את החלל הריק שהותירו ראשי ארגוני הפשע שנעצרו במסגרת פרשה 512, ובהם יצחק אברג'יל. מולנר שוחרר עוד באותו חודש לאחר שנדחה ערעור המשטרה נגד שחרורו.

איש העולם התחתון עמיר מולנר חגג בסוף השבוע את הברית לבנו בנוכחות בכירי רבנים בבני ברק. שוקי לרר, בחדרי חרדים, מערכת וואלה! NEWS
רב אחד שימש סנדק, השני מוהל. בברית לבנו של מולנר/מערכת וואלה! NEWS, שוקי לרר, בחדרי חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully