וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל מת מתגובה אלרגית לגרנולה: "הלך לי ילד בגלל אגוזים"

27.12.2015 / 12:45

שלו חזן התגייס לפני שבועיים למשטרה צבאית. כעבור כמה ימים מת לאחר שאכל גרנולה עם אגוזים ופיתח תגובה אלרגית חריפה. אביו יוסי: "כולנו בדיכאון, הלך לנו ילד פלא שכולו טוב". הלווייתו תתקיים היום בבית העלמין באילת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"ילד שכולו טוב". שלו חזן/מערכת וואלה, צילום מסך

אביו של שלו חזן, טוראי ששירת במשטרה הצבאית והלך לעולמו בעקבות תגובה אלרגית לאגוזים בשבוע שעבר, סיפר הבוקר (ראשון) על תחושותיה הקשות של המשפחה בעקבות מות יקירם. "הלך לי ילד בגלל אגוזים ולא במלחמה, אתה מבין? אנחנו כולנו בדיכאון. הלך לי ילד פלא, ילד שכולו טוב. זה משבר ענק עבור המשפחה", אמר האבא יוסי. הלווייתו תתקיים היום בשעה שלוש וחצי בחלקה הצבאית בבית העלמין באילת.

חזן הגיע לפני שבועיים לבית החולים סורוקה בבאר שבע בעקבות תגובה אלרגית. הוא התמוטט בבסיס המשטרה הצבאית בעיר הבה"דים שבוע בלבד לאחר גיוסו, והובהל למחלקה לטיפול נמרץ במוסד הרפואי. ביחידה ניסו להציל את חייו, אך המאמצים עלו בתוהו.

האבא סיפר בזמן אשפוז בנו כי ההידרדרות במצבו הייתה מהירה. "יש לו אלרגיה לשומשום, דגים ואגוזים. בארוחת ערב הוא אכל גרנולה שיש בה אגוזים, ואז ביקש מהמפקדת ללכת להקיא כי הוא לא מרגיש טוב. הוא החל להתנפח ואיבד את הכרתו. הוא הפסיק לנשום וביצעו בו החייאה. הוא לא קיבל חמצן למוח וכנראה שיש לו פגיעה קשה במוח. אנחנו מתפללים כדי שיחלים. קשה לי, אני קרוב לאבד תקווה, המצב ממש לא טוב".

לקריאה נוספת:
לחיאני התייצב בכלא: "מרגיש כמו רץ מרתון שהגיע לישורת האחרונה"
חשד לרצח: גבר בן 45 נורה למוות מירי חולף בדרום הר חברון
בהלה פרצה בקניון רמת אביב - בגלל קטטה: "חשבתי שזה פיגוע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully