וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל אושפז במצב קשה מאוד בעקבות תגובה אלרגית לגרנולה

17.12.2015 / 19:55

החייל חש ברע במהלך ארוחת ערב בבסיס, ככל הנראה לאחר שאכל חטיף עם אגוזים, שלהם הוא אלרגי. הוא איבד את הכרתו ופונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. אביו: "אני קרוב לאבד תקווה"

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
"הוא החל להתנפח ואיבד את הכרתו". המרכז הרפואי סורוקה/ראובן קסטרו

חייל אושפז שלשום (שלישי) במצב קשה מאוד בבית החולים סורוקה שבבאר שבע בעקבות תגובה אלרגית למזון. החייל, שלו חזן, התגייס רק לפני שמונה ימים למשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) ונמצא בטירונות. השבוע הגיע לארוחת ערב ואחרי כמה דקות החל להרגיש ברע, ככל הנראה לאחר שאכל גרנולה עם אגוזים שלהם הוא אלרגי. חזן פונה למרפאה בבסיס שם התעלף ואיבד את הכרתו. הרופאים במקום ביצעו בו פעולות החייאה ואמבולנס פינה אותו למרכז הרפואי סורוקה.

אביו של חזן, יוסי, סיפר כי "יש לו אלרגיה לשומשום, דגים ואגוזים. בארוחת ערב שלשום הוא אכל גרנולה שיש בה אגוזים, ואז ביקש מהמפקדת ללכת להקיא כי הוא לא מרגיש טוב. הוא החל להתנפח ואיבד את הכרתו". האב הוסיף כי "הוא הפסיק לנשום וביצעו בו החייאה. עכשיו מצבו קשה מאוד, הוא לא קיבל חמצן למוח וכנראה שיש לו פגיעה קשה במוח. אנחנו מתפללים כדי שיחלים. קשה לי, אני קרוב לאבד תקווה, המצב ממש לא טוב".

ד"ר אורי גלנטה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ פנימי בסורוקה, המטפל בחזן סיפר: "המטופל פונה אלינו אחרי תגובה אלרגית קשה והחייאה ממושכת בשטח. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ פנימי במצב קשה מאוד, מונשם ומחוסר הכרה".

עוד בוואלה! NEWS:
"בוא יא כלב": נוסע ישראלי התפרע בטיסה - והוסגר למשטרת רוסיה
המדינה תובעת את מביימי החטיפה בחברון ב-625 אלף שקל
אשקלון שוב הוצפה: "מתי יתעוררו, כשמישהו ימות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully