וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ בהערה סקסיסטית לקלינטון: "קיבלה שלונג"

המועמד המוביל לייצוג הרפובליקנים תקף את המועמדת הדמוקרטית, והשתמש במילה המתארת את איבר המין הזכרי כדי להמחיש את תבוסתה לאובמה בשנת 2008. הוא אף אמר שקלינטון איחרה לבמה במהלך העימות הדמוקרטי בגלל שהייתה בשירותים, והדגיש: "זה מגעיל"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

המועמד המוביל לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ, ממשיך לתקוף את המועמדת המובילה במרוץ הדמוקרטי, הילרי קלינטון. זאת, לאחר שהאחרונה טענה כי ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) משתמש בדבריו של טראמפ נגד מוסלמים כדי לגייס פעילים חדשים. אלא שהפעם ייתכן וטראמפ הלך מעט רחוק מדי – כדי לתאר את תבוסתה של קלינטון לברק אובמה בבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית של שנת 2008, הוא בחר במילים סקסיסטיות במיוחד ואמר כי היא "קיבלה שלונג", תוך שימוש במילה הלקוחה מיידיש שמשמעותה הוא איבר המין הזכרי.

"היא עמדה לנצח את אובמה", אמר טראמפ בפני הקהל הרב שהגיע לעצרת בחירות בעיר גרנד רפידס שבמישיגן. "היא הייתה המועמדת המועדפת – ואז היא קיבלה שלונג. היא הפסידה".

טראמפ לא עצר והמשיך לתקוף את קלינטון. הוא התייחס לאיחור הקל שלה לבמה לאחר הפסקת הפרסומות במהלך העימות הדמוקרטי בשבת האחרונה, ורמז כי היא הייתה בשירותים. "לאן היא הלכה? לאן הילרי הלכה? הם היו צריכים להתחיל את העימות בלעדיה", אמר טראמפ והוסיף: "אני יודע איפה היא הייתה, זה מגעיל ואני לא רוצה לדבר על זה".

עוד כתבות בנושא:
טראמפ: "הילרי קלינטון שקרנית, היא חייבת לי התנצלות"
מנהיג הלייבור: "טראמפ מוזמן לראות איך נראה מסגד בלונדון"
קלינטון הותקפה על מדיניות החוץ שלה - בעימות שלא עניין איש

המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות דונלד טראמפ והמועמדת לייצוג הדמוקרטים הילרי קלינטון. רויטרס, עיבוד תמונה
טראמפ נגד קלינטון/עיבוד תמונה, רויטרס

זו אינה הפעם הראשונה שבה טראמפ מתייחס לנשים באופן סקסיסטי ושוביניסטי. באוגוסט האחרון הוא טען כי השאלות הקשות שהפנתה אליו מגישת רשת פוקס מייגן קלי במהלך העימות הרפובליקני, נבעו מכך שהייתה במחזור החודשי שלה. בנוסף, הוא תיאר את הקומיקאית האמריקנית רוזי אודונל כ"חזירה שמנה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דונלד טראמפ בעימות הרפובליקני, 15 בדצמבר 2015. AP
"קלינטון שקרנית". טראמפ/AP

כאמור, דבריו של טראמפ נגד קלינטון החריפו לאחר שזו תקפה את דבריו בנוגע לסגירת גבולותיה של ארצות הברית בפני מוסלמים, ואמרה כי דאעש משתמש בדברים אלה בסרטוניו כדי לגייס לוחמים חדשים. טראמפ קרא לקלינטון להתנצל ואמר: "היא ממציאה קלטות וסרטונים שלא קיימים במציאות. היא משקרת בנוגע למיילים שלה, היא משקרת לגבי הכול. בחירתה לנשיאת ארצות הברית תהיה אסון".

עד כה לא נתקבלה עדות לכך שאכן קיימים סרטונים המשתמשים בדבריו של טראמפ כדי לגייס פעילים חדשים לארגון הקיצוני. לאחר דבריה של קלינטון הדגיש מנהל הקמפיין שלה, ג'ון פודסטה, כי "קלינטון לא התייחסה לסרטון ספציפי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully