וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון הותקפה על מדיניות החוץ שלה - בעימות שלא עניין איש

הסנאטור ברני סנדרס, שמפגר בסקרים אחרי שרת החוץ לשעבר על ראשות המפלגה הדמוקרטית, ביקר את תמיכתה בהדחת אסד. "אנחנו חייבים להוביל, אחרת יהיה ואקום", טענה קלינטון. סנדרס: "להיפטר ממנו זה קל, השאלה מה יהיה אחרי"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

שלושת המועמדים לראשות המפלגה הדמוקרטית נפגשו הלילה (ראשון) לעימות השלישי והאחרון שלהם לקראת תחילת עונת הפריימריז, שתיפתח באייווה בחודש פברואר. שני המתחרים המובילים – הילרי קלינטון וברני סנדרס – התכתשו ביניהם סביב סוגיות במדיניות החוץ, אך הסנאטור מוורמונט גם התנצל בפני שרת החוץ לשעבר על התקרית שבה אחד מאנשי הקמפיין שלו פרץ למאגר המידע של מצביעיה.

בעימות שערכה רשת ABC בניו המפשיר, שלא התעלה לרמות עניין גבוהות, השתתף גם מושל מרילנד לשעבר מרטין אומאלי, שנמצא הרחק מאחורי השניים בסקרים. קלינטון מובילה בפער ניכר על השניים האחרים, שניסו לתקוף אותה בכל כוחם כדי לזכות בעוד קולות.

סנדרס תקף את קלינטון על תמיכתה בהדחת נשיא סוריה בשאר אסד מתפקידו והדגיש כי וושינגטון צריכה להתמקד קודם כל בהבסת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). "להיפטר מדיקטטורים זה קל, אבל צריך לחשוב מה יקרה ביום שאחרי", אמר הסנאטור היהודי. מנגד, שרת החוץ לשעבר התעקשה שעל ארצות הברית להוביל את המהלך. "אם לא נוביל, אין אף אחד אחר שיעשה את זה – יש ואקום", אמרה קלינטון, שהוסיפה כי לדעתה וושינגטון נמצאת במקום הנכון במאבק הארגון.

העימות הדמוקרטי השלישי לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית. 20 בדצמבר 2015. רויטרס
סנדרס תוקף את קלינטון, הלילה/רויטרס

שני המועמדים המובילים תקפו את דונלד טראמפ, המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית ששיגר לאחרונה שורת התבטאויות שנויות במחלוקות, בהן קריאתו לאסור כניסה של מוסלמים לארצות הברית. קלינטון כינתה אותו "המגייס הגדול ביותר של דאעש" ואמרה כי הוא משתמש ב"איומי סרק כדי לשלהב את האנשים".

היה זה העימות הדמוקרטי הראשון מאז הטבח בקליפורניה, שבו נרצחו 14 בני אדם על ידי שני מוסלמים שהושפעו מדאעש אומאלי, בניסיון נואש להתרומם בסקרים, תקף את קלינטון ואת סנדרס על עמדתם סביב ההגבלות על מכירת כלי נשק. הוא ייעץ ללוחמי "המדינה האסלאמית" להגיע לתערוכות כלי נשק, שם לדבריו החוקים נוחים הרבה יותר. השניים הלמו בו בחזרה וסנדרס טען כי הוא הפסיד בבחירות בוורמונט בעקבות עמדתו סביב הנושא. קלינטון, מצדה, אמרה כי היא תומכת בהטלת הגבלות חמורות יותר על מכירת כלי נשק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
העימות הדמוקרטי השלישי לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית. 20 בדצמבר 2015. רויטרס
מובילה באופן ניכר בסקרים. קלינטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully