וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 שנה לאחר הרצח: הקלטת האחרונה של הדוגמנית ענת אלימלך נחשפת

22.12.2015 / 15:28

לפני 8 שנים צפה אבי אלימלך ב"יצירה החשובה ביותר של בתו". בקלטת הוא לא צפה יותר בשל החוויה הקשה שהותירה בו, עד שאיתר לאחרונה עותק ממנה בעזרת חברת ההפצה "חמישה כוכבים". ב-3 השנים האחרונות הוא נאבק לפתוח מחדש את התיק נגד אחיו של הרוצח: "אני דורש תשובות"

עריכה: ניר חן

18 שנה לאחר שנרצחה ענת אלימלך על ידי בן זוגה, איתר אביה של השחקנית והדוגמנית את עבודתה האחרונה – הקלטת האבודה "פרח לב הזהב", שלא הופצה מעולם. "במהלכה היא קוראת 'אבא, אבא', ובהיסח הדעת התחלתי לדבר איתה", סיפר אבי אלימלך לוואלה! NEWS.

בקלטת הוא צפה פעם אחת. "זה עשה לי נורא, אני זוכר שפרצתי בבכי", נזכר. שמונה שנים לאחר שצפה בקלטת בפעם האחרונה, החליט לחפש את העותק. "לא ויתרתי על הבת שלי, ואני לא שוכח אותה", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
גניבות במיליונים והצתות רכוש: חקלאי הדרום "לבד נגד כנופיות השודדים"
מלכת היופי של עיראק אוימה בידי דאעש: "הצטרפי לארגון או שתיחטפי"
לאן נעלמו מיליוני השקלים שהוקצו לקיצור תורים במערכת הבריאות?

הקלטת האבודה של ענת אלימלך. מערכת וואלה!
"בהיסח הדעת, התחלתי לדבר איתה". ענת אלימלך, מתוך "פרח לב הזהב"/מערכת וואלה!

לקראת הפצתה של הקלטת נרצחה אלימלך על ידי בן זוגה, הספר דוד אפוטה. לאביה נותר רק עותק הדמו, שבו הספיק לצפות פעם אחת, בטרם אבד. מבחינת אלימלך, מדובר ביצירה החשובה ביותר של בתו. "פרח לב הזהב" הוא אומנם סיפור ילדים מוכר, אך הקלטת מתמקדת בילדה, אותה מגלמת אלימלך, ובאהבתה לאביה. בקלטת אף שרה אלימלך מספר פזמונים המתמקדים באהבה כלפי האב, ובהם גם "לאבא שלי".

במשך שנים חיפש אלימלך את הקלטת האבודה, אך לשווא. הוא פנה לבמאי הסרט, שאמר לו כי גם הוא מחפש אחר הקלטת, בעיקר כיוון שזו לא זכתה להפצה בחנויות. לפני כשבוע, הגיע אלימלך לחברת "יונייטד קינג פילם", שהשיגה את הקלטת המדוברת בתוך 12 שעות בלבד. מי שמצא עבור אלימלך את הקלטת הוא דוד חסקי, אחד מיוצרי הסרט ואחד מבעלי חברת ההפצה "חמישה כוכבים". הקלטת לא הופצה כיוון שהייתה אמורה להתפרסם סמוך ליום שבו נרצחה אלימלך, ובגלל הרצח - הוחלט לבטל את הפצתה. אלימלך הנרגש מיהר להפיץ אותה למשפחה ולחברים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אני עדיין דורש תשובות"

עם זאת מסעו של אלימלך, בניסיון לדרוש צדק עבור בתו, רחוק מלהסתיים. כבר יותר משלוש שנים שהוא ממתין לתשובה מהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בנוגע להתנהלות הפרקליטות שהובילה לסגירת התיק נגד אחיו של הרוצח אפוטה, כפי שנחשף בוואלה! NEWS.

ענת אלימלך, בת 23 במותה, היתה כוכבת "ערוץ הילדים" והשתתפה בהצגות רבות בעת שהייתה בזוגיות עם אפוטה, המבוגר ממנה ב-14 שנה – אותו הכירה בתחילת דרכה כדוגמנית. לאחר שהקריירה שלה תפסה תאוצה, החל אפוטה לפתח כלפיה אובססיה, שהגיעה לסוף הטרגי בבוקר שניים בדצמבר 97' – אז נמצאו גופותיהם של השניים ירויות בדירתו של אפוטה, בשכונת רמת בית הכרם שבירושלים.

אבי אלימלך, אביה של ענת אלימלך, צופה בקלטת ילדים בכיכובה. דניאל אליאור
"אני עדיין דורש תשובות". אבי אלימלך צופה בקלטת האחרונה של בתו/דניאל אליאור
"ענת לא נשכחה ואני לא רוצה לשכוח"

תחילה טען המכון לרפואה משפטית, בהסתמך על מיקומו של האקדח בסמוך לגופות, כי אלימלך היא זו שירתה באפוטה והתאבדה. רק כעבור חודש וחצי, ובשל לחץ כבד מצד משפחת אלימלך, הודו במשטרה בטעות והודיעו כי אפוטה הוא זה שרצח את בת זוגו ולאחר מכן שם קץ לחייו.

מאוחר יותר חשדו במשטרה כי שני אחיו של אפוטה הגיעו לזירת הרצח, עוד לפני כוחות המשטרה, ודאגו להעביר את כלי הנשק מידו של אחיהם לידה של אלימלך. למרות ההמלצה להעמיד את השניים לדין, החליטה פרקליטות מחוז ירושלים, אז בראשות משה לדור, לסגור את התיק מחוסר עניין לציבור.

בית המשפט לענייני משפחה אמנם קבע, בעקבות תביעה שהגיש אלימלך, כי רוצחה של ענת הוא אפוטה – אך הפרקליטות סירבה לבקשה לפתוח את התיק מחדש. במכתב שקיבל אלימלך בשנה שעברה ממשרד היועץ המשפטי לממשלה, והיה רצוף לדבריו באי דיוקים, נטען כי אלימלך לא נקברה בחלקת מתאבדים - מה שאינו נכון - וכי גופתה נותחה באופן שטחי בלבד.

"שקר וכזב", הגיב אלימלך ודרש באמצעות עורכת דינו, יפעת ביטון, לחזור מהמכתב ולשוב עם תשובה "מעמיקה" יותר. "אני עדיין דורש תשובות. ענת לא נשכחה ואני לא רוצה לשכוח", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully