וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי של עיראק אוימה בידי דאעש: "הצטרפי לארגון או שתיחטפי"

שמעון סימן טוב

22.12.2015 / 11:01

שימא קאסם, שזכתה בתחרות שהתקיימה לראשונה אחרי 40 שנה, סיפרה ל"אל-ווטן" כי לאחר שהוכתרה היא קיבלה שיחת טלפון מאיימת. עם זאת, היא הבהירה כי לא תירתע מכך: "אמשיך בדרכי"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

שימא קאסם, מלכת היופי הטרייה של עיראק, סיפרה היום (שלישי) לעיתון "אל-ווטן" כי לאחר זכייתה ההיסטורית ביום שבת היא קיבלה שיחת טלפון מאיימת, שבה הוזהרה כי אם לא תצטרף לארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) היא תיחטף. קאסם בת ה-20, שזכתה בתחרות שהתקיימה לראשונה אחרי 40 שנה, כבר הודיעה כי היא לא תירתע מכך.

שופטי התחרות של "מיס עיראק" מסרו לעיתון היוצא לאור בכוויית כי מלכת היופי, שמוצאה מהעיר כירכוכ שבצפון המדינה, הייתה נסערת מאוד מן האיום הטלפוני שקיבלה, אך אמרה כי "תמשיך בדרכה למרות המכשולים". התחרות נערכה בבירה בגדאד לאחר שהועברה מהעיר בצרה בשל איומים מצד אנשי דת.

בשבוע שקדם לאירוע, השתתפו שמונה המועמדות האחרונות בשורת פעילויות, כולל בביקור במחנה פליטים בבגדאד. בתחרות עצמה נאסר על המתחרות ללבוש בגדי ים כפי שמאופיינות לרוב תחרויות יופי, אולם גם לא התאפשר להן לחבוש רעלות, כפי שדרשו זאת גורמים שמרנים במדינה שנקרעה בשל התפשטות דאעש בשטחי המדינה.

לקריאה נוספת
בישראל טוענים: פונו רוב אנשי משמרות המהפכה האיראניים מסוריה
האו"ם אימץ תכנית ל"ייבוש" מקורות המימון של דאעש

מלכת היופי של עיראק שימא קאסם לאחר הכתרתה בטקס בבגדאד, 20 בדצמבר 2015. AP
שימא קאסם לאחר הכתרתה בשבת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully