וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב המשפחה שרימוני גז הושלכו לביתה: "לא בכל פעם נצא בשלום"

שבתי בנדט ודב גיל-הר

22.12.2015 / 10:05

איברהים חוסיין, דודו של בעל הבית בכפר ביתילו, שנזרקו לתוכו הלילה שני רימוני גז, אמר כי גורלה של המשפחה יכול היה להיות כמו זה של בני משפחת דוואבשה. "זו כבר הפעם השלישית. שרפו פה בית ומכוניות", אמר. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

איברהים חוסיין, דודו של בעל הבית שהושלכו לתוכו הלילה (שלישי) שני רימוני גז בכפר ביתילו, בעת שישנו בו זוג הורים ובנם התינוק בן תשעה חודשים, סיפר כי תושבי היישוב סובלים מהתנכלות חוזרת ונשנית מצד מתנחלים. לדבריו, האירוע הסתיים בנס ללא נפגעים.

"באו ב-01:30 בלילה מתנחלים, רשמו על הקיר, שברו את הזכוכית וזרקו שני רימוני גז. בן אחי שמע את הרעש, קם והריח את הגז וחשב שזה בלון גז. הוא התקשר לשכנים שעזרו לו ברגע האחרון. ברוך השם לא קרה מה שקרה למשפחת דוואבשה. אנשים ישנים, מה הם עושים כשאנשים ישנים? הרבה פעמים חזרו לבתים האלה, זו כבר הפעם השלישית. שרפו פה עוד בית, גם מכוניות. לא בכל פעם נצא בשלום", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

לקריאה נוספת:
גם עמי אילון "שובר שתיקה": "השתקת הארגון מחלישה את צה"ל"
בהמלצת מערכת הביטחון: ישראל צפויה להאיץ החזרת גופות מחבלים
משפחת החשוד שטוען שעונה: "מי שעובר את זה יודה גם ברצח ישו"

כפר ביתילו, אזור רמאללה. 22 בדצמבר 2015. אהוד אמיתון, תצפית TPS
אחד החלונות בבית בכפר ביתילו, שאליו הושלכו רימוני הגז הלילה/תצפית TPS, אהוד אמיתון

במהלך האירוע הלילה הושלכו לתוך הבית בכפר הפלסטיני שני רימוני גז וכתובת "נקמה ד"ש עצורי ציון" רוססה על בית סמוך ביישוב סמוך רמאללה. הרימונים הושלכו דרך חלון בית שנופץ. המחלקה לאומנית של מחוז יהודה ושומרון פתחה בחקירה.

המחנה הציוני פרסם תגובה למקרה: "טרור הוא טרור הוא טרור. יש לתפוס ולהעניש את המחבלים שפגעו הבוקר בבית בכפר פלסטיני. אנו מחזקים את ידי אנשי כוחות הבטחון בכלל והשב"כ בפרט על עבודתם הבלתי פוסקת להגן על אזרחי ישראל, ומצפים שגם ראשי ממשלת הימין-ימין נתניהו ובנט יגנו בכל פה את ההתקפות הפרועות וההסתה נגד אנשי שירות הביטחון והעומדים בראשו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיחת סקייפ עם שבתי בנדט על הטרור היהודי בכפר ביתילו. מערכת וואלה!
הכתובת שרוססה על אחד הבתים בכפר/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully