וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסה מכוונת במרכז לאס וגאס: הרוג ועשרות פצועים; הנהגת נעצרה

במשטרה המקומית הבהירו כי לא מדובר בפיגוע, אולם הדריסה - בשני מוקדים שונים לאורך השדרה המרכזית של העיר - נעשתה במכוון, בידי נהגת ששהתה בעיר בשבוע האחרון. "לא היה נראה כאילו היא רוצה לבלום, כולם היו בהיסטריה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

לפחות אדם אחד נהרג לפנות בוקר (שני) ו-36 נוספים נפצעו, בהם שישה באורח אנוש, לאחר שאישה שנהגה בכלי רכב פרטי התנגשה בהולכי רגל בשדרה הראשית של לאס וגאס, נבאדה. הנהגת, שאחזה בבנה בן השלוש בעת המעשה, נעצרה על ידי משטרת לאס וגאס והועברה לחקירה. לדברי גורמים במשטרה המקומית, נשללה האפשרות שמדובר במעשה טרור.

עם זאת, המשטרה הבהירה כי מחקירה ראשונית עולה כי הדריסה, בשני מוקדים שונים לאורך שדרת לאס וגאס סטריפ, נעשתה במכוון. הנהגת, שאינה מלאס וגאס וככל הנראה שהתה בעיר בשבוע האחרון, עוברת בדיקות שונות שבוחנות אם יש שאריות של אלכוהול או של סמים בדמה. מרבית הולכי הרגל שנפגעו הם תיירים ממונטריאול, שבאזור דובר הצרפתית של קנדה.

עוד בוואלה! NEWS:
מנהיג הלייבור: "טראמפ מוזמן לראות איך נראה מסגד בלונדון"
חברו של היורה מהטבח בקליפורניה מואשם בסיוע לטרור
לקראת יישום ההסכם: הצעה חדשה בקונגרס לסנקציות נגד איראן

דריסה בלאס וגאס, 21 בדצמבר 2015. רויטרס
"אנשים רצו אחריה וצעקו לה לעצור"/רויטרס

עשרות אמבולנסים וניידות משטרה הוזעקו לזירה, בסמוך לבית המלון "פלאנט הוליווד" שבו נערכה אמש תחרות "מיס יוניברס". עוד דווח כי בני אדם רבים נמלטו מהאזור, שנחסם בחלקו לתנועה, מחשש למקרה דומה נוסף. "כולם התחילו לרוץ", סיפרה עדת ראייה לרשת KLAS המקומית. "בזמן שרצתי, ראיתי את המכונית מתקרבת לעברנו".

"ראיתי אישה, שלא נראה כאילו היא רוצה לבלום. שתי ידיה היו על ההגה והיא הישירה מבט", הוסיפה עדת הראייה. "היו אנשים שרצו אחריה וצעקו לה לעצור. כולם היו בהיסטריה". עד ראייה נוסף, אנטוניו נסאר, תיאר: "המכונית הייתה מולי, יכולתי לראות רק את הנהגת ואנשים שהמכונית רומסת. השמשה התנפצה בשלב מסוים. כשהיא עצרה, אנשים התחילו להכות בחלון, אבל היא האיצה ופשוט המשיכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דריסה בלאס וגאס, 21 בדצמבר 2015. רויטרס
דריסה בלאס וגאס, 21 בדצמבר 2015/רויטרס
דריסה בלאס וגאס, 21 בדצמבר 2015. רויטרס
דריסה בלאס וגאס, 21 בדצמבר 2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully