וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מות אחיו: תושב מזרח י-ם נעצר בתל אביב בחשד שתכנן פיגוע נקמה

20.12.2015 / 17:15

על פי המידע המודיעיני שהוביל למעצרו, הצעיר בן ה-20 אמר למקורביו כי הוא רוצה להרוג יהודים על מנת לנקום את מות אחיו. החשוד כבר נעצר בעבר בחשד להחזקת סכין, ומעצרו הוארך כעת בשלושה ימים

צילום: דוד קורן, עריכה: טל רזניק

(צעיר נפצע קשה ושניים קל בפיגוע דקירה ברעננה, אתמול)

משטרת תל אביב עצרה אתמול (שבת) צעיר בן 20, תושב מזרח ירושלים, שישן בדירה בשכונת שפירא בתל אביב וחשוד כי תכנן להוציא לפועל פיגוע דקירה בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר, סיורי מועתז, סיפר לכמה ממקורביו כי בכוונתו להרוג יהודים כנקמה על מות אחיו. הוא נעצר בפשיטה שביצעו כוחות יס"מ מרחב יפתח על הדירה שבה שהה, לאחר פעילות חקירה ומודיעין אינטנסיבית.

הבוקר הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך בשלושה ימים. המשטרה, עם זאת, דרשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים. "מדובר באירוע חמור", אמר רב-סמל משה פויסטרו, נציג המשטרה, בדיון. "לחשוד יש הרשעה משנת 2014 על החזקת סכין", אמר, והוסיף כי בידי המשטרה כמה אינדיקציות שעליה לבדוק באשר לכוונותיו של החשוד, כמו סוגיית מותו של אחיו. סנגורו, עו"ד אייל שמחוני מהסנגוריה הציבורית, ביקש לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
סבב מינויים במטכ"ל: מספר השריונרים עשוי להצטמצם משמעותית
קריאת חובה באוניברסיטה העברית: עדויות של "שוברים שתיקה"
שקט מתוח ביישובי הצפון: "בתוך דקות הכול יכול להשתנות"

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
כוחות יס"מ פשטו על הדירה שבה ישן בדרום תל אביב/ניב אהרונסון

"על פי החשד, החשוד הינו תושב מזרח ירושלים שהגיע לתל אביב והביע לכאורה בפני אחרים כוונה לבצע פיגוע בישראל", אמר השופט ירון גת בפסיקתו. "מעיון בדוח הפעולה עולה כי ישנן מספר פעולות לביצוע. בנסיבות אלו סבור כי נשקפת מהחשוד מסוכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully