וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: לאדולף היטלר היה רק אשך אחד

דוח חדש שחשף היסטוריון גרמני ופורסם ב"בילד", מעיד כי לצורר הנאצי היה רק אשך אחד. הדוח נכתב בעת מעצרו של הפיהרר בשנת 1923 ומפריך כמה מההסברים שניתנו עד כה למצבו הרפואי

אדולף היטלר ואווה בראון בבית הנופש שלו, לפני מלחמת העולם השנייה. AP
היטלר ואווה בראון לפני מלחמת העולם השנייה/AP

מסתבר שאחד השירים הפופולריים ביותר בחצרות בתי הספר בבריטניה במשך דורות, היה שיר שלועג לאדולף היטלר ומשתעשע באגדה האורבנית שהיה לו רק אשך אחד. אתמול (שישי) התברר כי השיר היה מדויק אחרי הכול, עם פרסומם של דוחות רפואיים של הצורר הנאצי על ידי היסטוריון גרמני.

הדוחות, שנכתבו במהלך בדיקה רפואית בעקבות מעצרו של הצורר הנאצי בפ?ו?טש במרתף הבירה, ניסיון הפיכה כושל נגד השלטון המרכזי בגרמניה בשנת 1923, מעידים על כך שהוא סבל מטמירות אשכים בצד אחד, מונח רפואי המתאר היעדרות של אשך משק האשכים.

ההערות בדוח, שנכתבו על ידי ד"ר ג'וזף סטיינר ברין, הקצין הרפואי בכלא לנדסברג, ציין כי יחד עם זאת, "אדולף היטלר, אמן, לאחרונה כותב", היה, בריא וחזק. לאחר שנים שבהן סברו כי הם אבדו, צצו דוחות הבדיקה במכירה פומבית בבוואריה בשנת 2010, רגע לפני שהוחרמו במהרה על ידי הממשלה הבווארית. הם נלמדו לעומק רק לאחרונה על ידי פרופסור פיטר פליישמן מאוניברסיטת ארלנגן-נורמברג, כפי שפורסם ב"גרדיאן".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
חיזבאללה נכנס לעומק סוריה - ומחפש בשר תותחים
אדלסון על פגישתו עם טראמפ: "הוא מקסים, שוחחנו על ישראל"
משטרת לונדון מנחה את אזרחיה להתגונן מטרור: "רוץ, הסתתר, דווח"

פחות הירואי

לרוב, האשכים יורדים בילדות מתוף הגוף לשק האשכים, אך פליישמן אמר לעיתון הגרמני "בילד" כי הדוחות מעידים על כך שאחד מאשכיו של הפיהרר סבל מעיכוב התפתחותי. הדוחות סותרים את הסברה שלפיה היטלר איבד אחד מאשכיו מרסיס טיל שהתפוצץ בקרב על הסום, שהיה אחד הקרבות הגדולים במלחמת העולם הראשונה.

השמועה על אובדן האשך בשדה הקרב גובתה על ידי פראנסיזק פאולר, כומר פולני והיסטוריון חובב, שטען כי איש רפואה גרמני שטיפל בהיטלר אחרי תקרית הפגז אמר לו על הפציעה. הדוחות הרפואיים גם סתרו את דבריו של רופא הילדות של היטלר, שאמר לחוקרים אמריקנים כי איברי המין של הפיהרר היו נורמליים לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully