וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבועיים: מתה מפצעיה הנערה השלישית מתאונת הדרכים בדרום

19.12.2015 / 11:50

הרופאים נלחמו על חייה של טליה כהן, בת 17, שנפצעה באורח קשה בתאונה ליד מושב שדה צבי, שבה נהרגו שתיים מחברותיה. הרכב שבו נסעו הבנות התנגש במשאית כאשר ניסו לפנות שמאלה לכביש 293

עריכה: ניר חן, צלם: שי מכלוף

טליה כהן, בת 17, שנלחמה על חייה מאז תאונת הדרכים הקטלנית בתחילת החודש שבה נהרגו שתיים מחברותיה, מתה היום (שבת) מפצעיה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מאז התאונה שאירעה בכניסה למושב שדה צבי שבדרום, כהן הייתה מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ.

כהן הייתה בדרכה חזרה לירושלים ממסיבה בנגב עם שתיים מחברותיה, אביב נחמיאס וסימור נחום, שנהרגו במקום. מפרטי החקירה עולה כי הרכב שבו נסעו התנגש במשאית שהגיעה ממזרח למערב כאשר ניסו לפנות שמאלה לכביש 293.
משה, אביה של טליה, סיפר לוואלה! NEWS על חששות המשפחה לפני נסיעתן של הבנות לדרום ועל ניסיונותיה של בתו להרגיע את החששות. "היו לה חששות לנסוע, כי כולם נהגים צעירים, גם אנחנו פחדנו. אבל היא הבטיחה לנו שהיא תשב מאחורה, אבל בסוף ישבה מקדימה. אני אמרתי לה, 'אולי לא תסעי?', אבל היא הרגיעה אותנו שהם נוסעים ביום וחוזרים ביום. הכול גורל. סמכנו עליהם, הם ילדים טובים".

לקריאה נוספת:
טרגדיה אחרי המסיבה: אביב וסימור נהרגו בתאונה בדרך הביתה
אביה של הנערה ששרדה את התאונה הקטלנית בדרום: "אנחנו מצפים לנס"
עשרות תושבי שדה צבי מפגינים: "כל יציאה מהמושב - הימור על החיים"

תאונת דרכים בצפון הנגב, מכונית פרטית התנגשה במשאית. 04 בדצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
"סמכנו עליהם, הם ילדים טובים". זירת התאונה/חטיבת דובר המשטרה

בכביש שבו אירעה התאונה נהרגים מדי שנה כ-16 בני אדם בתאונות דרכים. רק ביום ראשון האחרון הפגינו עשרות תושבי שדה צבי בצומת המושב במטרה לגרום למשרד התחבורה לשפר את התשתית במקום.

"הצומת הזה הוא צומת מוות. כנהגת מזה 20 שנה אני חוששת לפנות שמאלה בכל פעם מחדש. הצומת ללא שדה ראייה, לא ניתן לראות את הרכב שמגיע משמאל", אמרה תושבת שדה צבי, נעה שרי, שהשתתפה בהפגנה. "השאיפה והמטרה שלי הם להביא את הסכנה והדחיפות של הטיפול בכביש לסדר היום של כל מי שנוגע בדבר. אני יחד עם תושבי המושב בכל הגילאים לא נוותר ולא נרפה עד שנתיבי ישראל יגיעו עם השופלים להוריד את הגבעה ולהרחיב לנו את שדה הראייה כדי שיהיה בטיחותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביב נחמיאס וסימור נחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים, אמר: "ממשלת ישראל אישרה לפני שנה תקציב לתכנון כביש 293 מבית קמה לבית הגדי, כולל הסדרת הכניסות לכל היישובים, אולם ביצוע ההרחבה יימשך כמה שנים ובינתיים הסכנה לחייהם של העוברים בצומת גדול".

הפגנת תושבי שדה צבי בדרישה לתקן את כביש 293, 13 בדצמבר 2015. עמותת אור ירוק, אתר רשמי
הפגנת תושבי שדה צבי מחוץ למושב, בראשון/אתר רשמי, עמותת אור ירוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully