וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה אחרי המסיבה: אביב וסימור נהרגו בתאונה בדרך הביתה

אביב נחמיאס וסימור נחום בנות ה-17 מירושלים נהרגו בתאונת דרכים בכניסה ליישוב שדה צבי בדרכן לבירה ממסיבה בנגב. רק לפני חודש קיבלה נחמיאס את הרכב שבו נהגה כמתנה מאביה. חברה נוספת נפצעה אנושות. "היא אמרה שהיא מפחדת לנסוע"

צילום: דוברות הצלה, עריכה: שניר דבוש

אביב נחמיאס וסימור נחום, בנות 17, נהרגו היום (שישי) בתאונת דרכים בכניסה למושב שדה צבי, כשהיו בדרך חזרה לביתן שבירושלים ממסיבה שהתקיימה במושב אמש. נערה נוספת שהייתה איתן ברכב פונתה במצב קשה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית.

אתמול בערב הגיעו כ-30 תלמידי תיכון "הגימנסיה" שבשכונת רחביה שבבירה למסיבה פרטית במושב שבדרום. נחום והנערה הנוספת הגיעו למסיבה ברכבה החדש נחמיאס, אותו קיבלה רק לפני חודש כמתנה מאביה. "אבא הגשים לי חלום", כתבה בפייסבוק.

עוד בוואלה! NEWS:
פצוע בינוני-קשה בפיגוע דקירה בבנימין, המחבל נורה למוות
מצפון תיפתח הרעה? ישראל מודאגת מהממשלה החדשה בקנדה
ארה"ב למשפחת חשוד בדומא: "נפנה לישראל בנוגע לתנאי מעצרו"

סימור נחום שנהרגה בתאונת דרכים ליד יישוב שדה צבי בנגב 04 דצמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
סימור נחום/צילום מסך, פייסבוק

חברותיה של נחמיאס הגיעו היום אחרי ששמעו את החדשות הקשות למתחם בית הספר, שם סיפרו על המסיבה שבה חגגו כמה שעות קודם לכן. "לפני שנסענו למסיבה היא אמרה לנו בבית הספר שהיא מפחדת לנסוע למסיבה עם הרכב החדש שאבא שלה קנה לה", אמרו חברותיה. גבי, חבר לשכבה של השתיים, סיפר היום לוואלה! NEWS על סימור "היא הייתה בחורה מצחיקה ומאוד יפה".

שמעון פאר, סגן מנהל הגימנסיה, סיפר על התחושות הקשות וההתמודדות שעוד צפויה: "התלמידים מכילים את זה לא טוב. ילד בן 17 וחצי שמקבל הודעה על חברה שנהרגה זה לא פשוט, אבל אנחנו לצערנו למודי אסונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אביב נחמיאס שנהרגה בתאונת דרכים ליד יישוב שדה צבי בנגב 04 דצמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
אביב נחמיאס/צילום מסך, פייסבוק

מפרטי החקירה עולה כי הרכב הפרטי שבו נסעו הנערות יצא ממושב שדה צבי, וכאשר ניסה לפנות שמאלה לכביש 293 - התנגש במשאית שהגיעה ממזרח למערב. בוחני אגף התנועה חוקרים במקום את נסיבות התאונה. נהג המשאית הועבר לחקירת המשטרה.

מעמותת "אור ירוק" נמסר כי מדי שנה נהרגים כ-16 בני אדם בתאונות דרכים בכביש 293. כמו כן, מתחילת השנה נהרגו 327 בני אדם בתאונות דרכים, לעומת 287 בני אדם שנהרגו בשנה שעברה – עלייה של 14%. מנכ"ל אור ירוק, שמואל אבואב, התייחס לדברים: "התאונה הקטלנית היום מצטרפת לעוד ארבעה בני אדם שנהרגו השבוע בכבישים וכבר ניתן לומר כי זוהי אחת השנים הקשות והשחורות בבטיחות בדרכים".

שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים - שם אירעה התאונה, השתתף בצער המשפחות והוסיף כי "צוות החירום של שדה צבי טיפל ב-25 תלמידים מירושלים שנמצאים בזירה". לדבריו, "צוות הרווחה הוקפץ לתמוך בנערים. צוות החירום של מושב קלחים התגייס לאירוע והם הגיעו לתמוך ולסייע בפעולות מול בני הנוער, גורמי הביטחון, ההורים ומערך החירום של עיריית ירושלים".

תאונת דרכים בצפון הנגב, מכונית פרטית התנגשה במשאית. 04 בדצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
המכונית שקיבלה נחמיאס מאביה לפני חודש/חטיבת דובר המשטרה

שעות לאחר התאונה, רוכב אופניים כבן 50 נהרג מפגיעת כלי רכב בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. שוטרי תחנת נתניה ובוחני תנועה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully