וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות תושבי שדה צבי מפגינים: "כל יציאה מהמושב - הימור על החיים"

13.12.2015 / 8:30

כשבוע אחרי התאונה הקטלנית שבה נהרגו אביב נחמיאס וסימור נחום בנות ה-17, תושבי המושב דורשים ממשרד התחבורה לשפר את התשתית בצומת. "לא נרפה עד שיורחב שדה הראייה כדי שיהיה בטיחותי"

צילום: באדיבות אור ירוק, עריכה: גדי וינסטוק

עשרות תושבי מושב שדה צבי שבדרום מפגינים הבוקר (ראשון) בצומת המושב שבכביש 293, במטרה לגרום למשרד התחבורה לשפר את התשתית בצומת. זאת, לאחר שבמקום נהרגו לפני כשבוע בתאונה קטלנית אביב נחמיאס וסימור נחום, בנות 17 מירושלים, כשיצאו מהמושב בדרכן חזרה לבירה.

"הצומת הזה הוא צומת מוות. כנהגת מזה 20 שנה אני חוששת לפנות שמאלה בכל פעם מחדש. הצומת ללא שדה ראייה, לא ניתן לראות את הרכב שמגיע משמאל", אמרה תושבת שדה צבי, נעה שרי. "השאיפה והמטרה שלי הם להביא את הסכנה והדחיפות של הטיפול בכביש לסדר היום של כל מי שנוגע בדבר. אני יחד עם תושבי המושב בכל הגילאים לא נוותר ולא נרפה עד שנתיבי ישראל יגיעו עם השופלים להוריד את הגבעה ולהרחיב לנו את שדה הראייה כדי שיהיה בטיחותי".

עוד בנושא:
שתי נערות נהרגו כשמכוניתן התנגשה במשאית ביציאה ממושב בנגב
טרגדיה אחרי המסיבה: אביב וסימור נהרגו בתאונה בדרך הביתה
אביה של הנערה ששרדה את התאונה הקטלנית בדרום: "אנחנו מצפים לנס"

הפגנת תושבי שדה צבי בדרישה לתקן את כביש 293, 13 בדצמבר 2015. עמותת אור ירוק, אתר רשמי
"צומת מוות". ההפגנה בשדה צבי, הבוקר/אתר רשמי, עמותת אור ירוק

שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים, אמר: "ממשלת ישראל אישרה לפני שנה תקציב לתכנון כביש 293 מבית קמה לבית הגדי, כולל הסדרת הכניסות לכל היישובים, אולם ביצוע ההרחבה יימשך כמה שנים ובינתיים הסכנה לחייהם של העוברים בצומת גדול".

לדבריו, הגורם לתאונה שבה נהרגו נחמיאס ונחום הוא "מצב הצומת, בלי שום ספק. שדה הראייה לנהגים הפונים משדה צבי שמאלה, לכיוון בית קמה, מוגבל מאוד בגלל גבעה המסתירה את התנועה בכביש. לכן, אנו מבקשים למצוא פתרון מידי להסדרת הכניסה לשדה צבי. איננו יכולים להמתין עד להרחבת הכביש. חובה לסלק את המפגע המסוכן לאלתר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק הפנה אצבע מאשימה אל משרד התחבורה. "כל יציאה מהמושב היא הימור על החיים ולכן אסור לחכות להרוג הבא. האחריות היא של משרד התחבורה שחייב להפוך את הצומת ואת כל הכביש לבטוח עבור התושבים ומשתמשי הדרך השונים", אמר. "במשרד לבטיחות בדרכים יודעים בדיוק מה הם הצמתים האדומים והמסוכנים בישראל והיכן הם ממוקמים, ולכן חייבים להחזיר את 200 מיליון השקלים שקוצצו מהתקציב שמיועד לשפר את התשתית בצמתים אדומים וקטעי דרך מסוכנים".

נועה שרי משדה צבי על הצומת שבה נהרגו שתי צעירות בערב שישי. מערכת וואלה!
אביב נחמיאס/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully