וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשב שבת הזוג מעניקה לו מין אוראלי - וגילה שמדובר בגבר זר

17.12.2015 / 16:13

18 חודשי מאסר נגזרו על גבר שניצל את הכנסת האורחים של בני זוג לאחר בילוי משותף בכדי לתקוף מינית גבר צעיר בזמן שזה ישן. להגנתו טען שהוא היה "תחת השפעת אלכוהול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאשם אמר לגבר "אהבת את זה" וגרם לו לפרוץ בבכי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בילוי במועדון הסתיים בתקיפה מינית: על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, גבר ואישה בני 22 מדנפרמלין, סקוטלנד, יצאו לבילוי לילי במועדון, שם פגשו גבר נוסף בשם דייל אוורד. דייל סיפר להם שהגיע לבליינד דייט אבל הבריזו לו, והשלושה בילו יחד. בשלב מסויים של הערב החליט הגבר לפרוש לביתו כיוון שסבל מכאב ראש והשאיר את זוגתו במועדון עם דייל.

השניים חלקו משקאות ובסוף הערב לקחו מונית משותפת לבית של בני הזוג, לאחר שדייל ביקש לישון שם. הגבר התעורר והתווכח עם בת הזוג שהכניסה זר מוחלט לביתם. אחרי הריב היא נרדמה על הספה ואילו הגבר נרדם במיטתם המשותפת והתעורר לאחר שהרגיש שמישהו מעניק לו מין אוראלי.

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טען שהיה תחת השפעה אלכוהול וחוסר יכולת להבחין בין טוב לרע. דייל אוורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא היה בטוח שמדובר בבת הזוג שהחליטה לפייס אותו, אבל הבין במהירות שמשהו לא מתנהל כשורה. הוא פקח את עיניו וראה את דייל, שנכנס למיטה, הפשיט אותו ואמר לו "אהבת את זה". הגבר קפץ מהמיטה ופרץ בבכי, ולאחר מכן התקשר למטרה. דייל נידון השבוע ל-18 חודשי מאסר בגין תקיפה מינית שנעשתה, לדבריו, תחת השפעה אלכוהול וחוסר יכולת להבחין בין טוב לרע. השופט, כך נראה, לא התרשם מההסבר.

עוד באותו נושא

מרתיח: התחזה למעצב אופנה, צולם מטריד מינית דוגמניות ולא ישב בכלא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully