וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל מין אוראלי כשהיה מחוסר הכרה - והואשם בתקיפה מינית

16.6.2015 / 13:35

סטודנט סולק מהאוניברסיטה כיוון שלפני שנתיים קיבל מין אוראלי מסטודנטית כשהיה מחוסר הכרה, ולמרות שסיפק הוכחות ועדת המשמעת האשימה אותו בתקיפה מינית

אילוסטרציה. ShutterStock
שתה כמות גדולה של אלכוהול ולא זכר שקיבל מין אוראלי/ShutterStock

אנשים רבים מתעוררים אחרי לילה רווי אלכוהול ומתחרטים על דברים שעשו. לסטודנט אלמוני בן 22 מאוניברסיטת אמהרסט במסצ'וסטס, ליל שתיה כזה עלה בתואר הראשון. בשנת 2012 בילה הסטודנט ושתה כמות גדולה של אלכוהול. בשלב מאוחר יותר של הלילה הוא איבד את הכרתו בחדר של זוגתו. השותפה של בת הזוג ביצעה בו מין אוראלי, לאחר מכן התלוננה שהוא כפה עליה לעשות זאת.

כעת, קצת יותר משנתיים אחרי שהפרשה התפוצצה, ועדת המשמעת של האוניברסיטה מצאה את הסטודנט אשם בתקיפה מינית - והשעתה אותו מהלימודים. עורך דינו של הצעיר מצא ראיות שמזכות אותו מאשמה, אך האוניברסיטה מסרבת לפתוח את תיקו ולדון במקרה מחדש.

לדברי עורך הדין, בסמוך לשעת המעשה שלחה הסטודנטית המאשימה הודעה לחברה וכתבה "זה די ברור שלא הייתי צופה תמימה מהצד". לאחר מכן שלחה הודעה נוספת בה כתבה "אל אלוהים, עשיתי עכשיו מעשה מטופש נורא". מאוחר יותר באותו הערב הזמינה הסטודנטית ידיד לחדרה, וקיימה עמו יחסי מין.

הידיד העיד במשפט שנערך לסטודנט שהואשם בתקיפה, וסיפר כי הבחורה הייתה שמחה, פלרטטנית ומלאת חיים ולא ניכר עליה שהיא מוטרדת או נסערת. בחודש שעבר הגיש הסטודנט תביעה נגד האוניברסיטה, בה טען שנעשה עיוות של הצדק. האם יזכה במשפט? נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully