וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקפת סדרתית: המתנחלת מחברון שלוקחת את החוק לידיים

16.12.2015 / 17:07

ענת כהן תועדה סוטרת שוב ושוב לפעילת זכויות אדם ברחוב השוהדא, זאת לעיניהם של שני חיילים. האלימות של כהן תועדה לראשונה באוקטובר כשהיכתה פעיל שמאל מגרמניה, וגם הפעם לא הביעה חרטה: "הם גויים אנרכיסטים"

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: יאיר דניאל

ענת כהן, תושבת היישוב היהודי בחברון, תועדה שוב כשהיא מכה פעילת זכויות אדם ביישוב: לאחר אירוע דומה באוקטובר האחרון, נראית כהן ומתנחל נוסף בסרטון שהופץ היום (רביעי) ברשתות החברתיות, כשהם מתעמתים עם הפעילה שהגיעה מחו"ל לסיור באזור, כאשר השניים ניסו למנוע ממנה לצלם ברחוב השוהדא המרכזי.

בהמשך, תועדה כהן כשהיא סוטרת ללחיה של הפעילה, מה שגרם לחיילי צה"ל ששהו במקום להפריד בין השניים. הפעילה דרשה מהאחרונים לעצור את כהן – שמצדה התרחקה למספר שניות וחזרה לסטור על לחיה בשנית.

עוד בוואלה! NEWS:
מנכ"ל אם תרצו: "ש'השתול' יישא בתוצאות"; יו"ר אמנסטי: "קמפיין שנאה פשיסטי"
מנהל בשיבא: "אי-אפשר למנוע ב-100% הידבקות בחיידק טורף"
אושרה תכנית לבניית 900 יחידות דיור מעבר לקו הירוק בירושלים

לעיניי חיילים: תושבת חברון שוב תועדה מכה פעילה זרה. ספק 500
כהן תקפה את הפעילה למרות נוכחותם של החיילים/ספק 500

בחודש אוקטובר, בסרטון שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS, תועדה כהן כשהיא מכה - בדיוק באותו המקום - פעיל זכויות אדם מגרמניה ואף מתעמתת איתו באופן מילולי. באותו המקרה, האשימה כהן את האזרח הגרמני בכך שתקף אותה ראשון ואף צעקה לעברו שהוא מסייע "לרצוח אותנו". אלא שתחילת האירוע שעליו דיברה כהן – לא תועד בסרטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"מפריעים לחיילים להגן על תושבי העיר"

"אנרכיסטים ופעילים אנטישמיים מאירופה ומארצות הבית באים לחברון על מנת להסתובב בין החיילים ולהפריע להם במלאכת הקודש של הגנת תושבי העיר", אמרה כהן בהתייחסה לאירוע. לדבריה, "הם ממש מפריעים לחיילים המוצבים בעמדותיהם לעשות את עבודתם נאמנה – כאשר אנחנו ניצבים מול איום טרור סכינים".

כהן הוסיפה כי "רק בשבוע שעבר נפצעו במקום אזרח וחייל בפיגוע דקירה. המזל הוא שבאותה העת הפעילים האנרכיסטים הגויים לא נכחו במקום, כי זה יכול היה להיגמר אחרת. הם יכלו להיפגע מהסכין של המחבל או מתגובת האזרח והחייל שנאבקו בו". לדבריה, "הם נדחפים ומבזים את חיילי צה"ל שמתמודדים עם מציאות מורכבת המכילה התרעות ממוקדות על המקום הספציפי הזה. אני מתנהגת אליהם כמו שאבא טוב מתנהג לילד שלו – הרי ש'חוסך שבטו שונא בנו'".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully