וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחים כמחסה וחשש מתגבר: בחזרה לזירת פיגוע הדריסה בירושלים

15.12.2015 / 19:47

התחנה בגשר המיתרים שבה נדרסו אתמול 14 אנשים נותרה היום כמעט מיותמת. מעט הנוסעים שחיכו שם לאוטובוס עמדו מאחורי הסככה והודו שהפחד משתלט: "ההרגשה לא טובה". בימים הקרובים יתחיל מיגון התחנות בבירה

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

תחנת גשר המיתרים בירושלים, שבה אירע אתמול (שלישי) פיגוע הדריסה, היא מקום עמוס מאוד בנוסעים בדרך כלל. אלא שהיום היא הייתה ריקה כמעט לחלוטין, ונראה שהנוסעים העדיפו לחכות לקו שלהם בתחנות אחרות. המעטים שעמדו בתחנה, שבה נדרסו 14 בני אדם, הודו שהמצב בירושלים בכלל, והאירוע בפרט, מעלים את מפלס החששות.

"יש הרגשה לא טובה, הרגשה שאין ביטחון", אמר משה שם טוב, תושב ירושלים. "אני עובד פה באגד, ואני רואה את זה על האוטובוסים. אנשים מפחדים לנסוע למרכז העיר, לבוא לקניות. אנשים מסתגרים בבתים, מפחדים".

נוסעים אחרים המתינו מאחורי סככת התחנה, והודו בשקט שכך אולי יינצלו אם יחליט מחבל נוסף להגיע לשם ולדרוס. גם פחי האשפה המסיביים מאבן הפכו ברוח הזמנים כמחסה לנוסעים המפוחדים.

עוד בנושא
המחבל יצא מחברון לפיגוע הדריסה בי-ם; צפו בתיעוד השניות שאחרי
אחרי הפיגוע: נתניהו הנחה למגן תחנות אוטובוס בירושלים
הידרדרות במצב הפעוט שנפצע ברגלו בפיגוע; אביו: "מקווים לטוב"

דיווח משה שטיינמץ על אבטחת תחבורה ציבורית בירושלים יום לאחר הפיגוע. מערכת וואלה!
התחנה שבה התרחש הפיגוע, היום/מערכת וואלה!

אתמול, אחרי הפיגוע ובהתאם להנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוחלט למגן את תחנות ההסעה ברחבי העיר. בשלב הראשון ימוגנו 300 תחנות ובימים הקרובים צפויה להתחיל העבודה בשטח. בתום ישיבה של גורמים בעיריית ירושלים עם נציגי המשטרה הוחלט למגן תחילה תחנות בקו התפר בין מזרח העיר למערבה, תחנות באזור שכונת ממילא, הכניסה לעיר והתחנה המרכזית. המיגון יתבצע באמצעות עמודי מתכת שיוצבו על שפת המדרכה בשטח התחנה. תחנות רבות בירושלים כבר ממוגנות מפני מפיגועי דריסה, בעיקר על כביש מספר 1 בעיר.

גורם בעירייה אמר לוואלה! NEWS: "המטרה שלנו היא למגן את כל התחנות בעיר. אבל קודם כל נתחיל מהמקומות המסוכנים והמועדים לפורענות ומהתחנות שבהן יש הרבה נוסעים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זירת פיגוע הדריסה סמוך לגשר המיתרים. ירושלים. 14 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
כך היא נראתה אתמול אחרי הפיגוע/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully