וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל יצא מחברון לפיגוע הדריסה בי-ם; צפו בתיעוד השניות שאחרי

המשטרה סבורה כי המחבל, שהחזיק בתעודת זהות כחולה, הגיע לבצע את הפיגוע מחברון, שם התגורר בשנתיים האחרונות. בתיעוד נראה המחבל שרוע נבדק על ידי כוחות הביטחון כשברקע נשמעים קולות: "תירה לו בראש". בבתי החולים בבירה עדיין מאושפזים שבעה מפצועי הפיגוע

צילום: מצב ביטחוני גלובלי - יצי ביוד, אלי ויזל, חטיבת דובר המשטרה, אודי קורן - חדשות אונליין, רוני כנפו, דוברות מד"א, רויטרס, עריכה: מתן חדד, גדי וינסטוק

חקירת פיגוע הדריסה שאירע אתמול בירושלים העלתה כי המחבל החזיק בתעודת זהות כחולה ובשנתיים האחרונות התגורר בחברון. המשטרה סבורה כי משם הוא הגיע לגשר המיתרים וביצע את הפיגוע. בתיעוד שפורסם הבוקר (שלישי) מהרגעים שאחרי הפיגוע נראה המחבל שרוע על הרצפה, כשכוחות הביטחון בודקים שהוא מנוטרל ולא נושא על גופו חגורת נפץ. ברקע ניתן לשמוע את צעקות העוברים והשבים הקוראים לשוטר "לירות בו בראש".

בפיגוע נפצעו 14 בני אדם בעת שהמחבל, שנהג בכלי רכב פרטי, פגע בעוצמה באזרחים שעמדו בתחנת אוטובוס. תינוק בן שנה ושלושה חודשים נפצע קשה ושניים נפצעו בינוני. התינוק הועבר אמש לבית החולים הדסה עין כרם כדי לעבור ניתוח, שם הוא אושפז, מורדם ומונשם.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר הבוקר כי כל פצועי ונפגעי החרדה מפיגוע הדריסה אתמול, טופלו בחדר המיון בהדסה עין כרם ושוחררו, למעט התינוק שנפצע קשה ברגלו ואמו, שעברה להדסה עין כרם במהלך הלילה. משפחתו ביקשה שלא לחשוף את מצבו הרפואי. בבית החולים שערי צדק עדיין מאושפזים חמישה פצועים מהפיגוע. שניים מהם במצב בינוני, בהם אחת מונשמת ומורדמת ביחידה לטפול נמרץ. פצועה נוספת מאושפזת במחלקת אף אוזן גרון. כמו כן, נמסר כי שני פצועים במצב קל נותרו בבית החולים להשגחה.

לקריאה נוספת:
הידרדרות במצב הפעוט שנפצע ברגלו בפיגוע; אביו: "מקווים לטוב"
אחרי הפיגוע: נתניהו הנחה למגן תחנות אוטובוס בירושלים

זירת פיגוע הדריסה סמוך לגשר המיתרים. ירושלים. 14 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
זירת פיגוע הדריסה סמוך לגשר המיתרים. ירושלים. 14 בדצמבר 2015/נועם מושקוביץ

מהמשטרה נמסר אתמול כי המחבל - עבד אל-מחסן חסונה, בן 21 מבית חנינא, הגיע מכיוון שדרות רבין לעבר התחנה שמתחת לגשר המיתרים בשדרות הרצל, עלה על המדרכה ודרס את האזרחים שהמתינו. איש כוחות ביטחון, מאבטח ואזרח שהבחינו במתרחש ירו במחבל בטרם הספיק לצאת מכלי הרכב. מאוחר יותר אותר גרזן במכונית.

אחת הפצועות בפיגוע, תושבת בית אל בת 41, סיפרה כי הספיקה לראות את המחבל דוהר עם מכוניתו לעבר התחנה, סוטה מהנתיב ועולה על המדרכה - שם עמדה עם אזרחים נוספים. "הוא הגיע ונסע ישר לתוך התחנה", הסבירה וציינה כי הראשון שירה במחבל היה אזרח חמוש. בנה הוסיף: "היא ראתה את המחבל פוגע, ועפה לאחור".

אסתר, בת 21 מירושלים, הייתה בדרכה לכותל המערבי כשנקלעה לפיגוע. "המכונית נכנסה לתוך תחנת האוטובוס, ראיתי את הפנסים שלה וניצוצות של אש – וברחתי מהמקום", סיפרה אסתר, "זה נס שהמכונית לא פגעה בי. הסתובבתי וראיתי אישה ששכבה על הרצפה. רצתי יחד עם כמה אנשים נוספים לכיוון בנייני האומה, עד שנהג אוטובוס פתח לנו את הדלת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זירת פיגוע הדריסה סמוך לגשר המיתרים. ירושלים. 14 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
זירת פיגוע הדריסה סמוך לגשר המיתרים. ירושלים. 14 בדצמבר 2015/נועם מושקוביץ
זירת פיגוע הדריסה סמוך לגשר המיתרים. ירושלים. 14 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
זירת פיגוע הדריסה סמוך לגשר המיתרים. ירושלים. 14 בדצמבר 2015/נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע סמוך לגשר המיתרים, ירושלים. 14 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע סמוך לגשר המיתרים, ירושלים. 14 בדצמבר 2015/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully