וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 14 נחנק למוות בזמן שאכל סושי בבית ספר בקריית אונו

15.12.2015 / 15:21

צוותי מד"א פינו את הנער במצב אנוש ותוך פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר, אך נאלצו לקבוע את מותו. ככל הנראה, הוא סבל מבעיות בבליעת מזון

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
"ראינו ילד כבן 14 מחוסר הכרה ואנשים סביבו ביצעו בו פעולות החייאה"/ראובן קסטרו

נער בן 14 נחנק היום (שלישי) למוות בזמן שאכל סושי בבית ספר בקריית אונו. חובש במוקד הטלפוני של מד"א תדרך את האנשים שהיו בסביבתו של הנער כיצד לחלץ מקנה הנשימה את הגוף הזר ואיך להתחיל בפועלות החייאה. לאחר זמן קצר, הגיעו למקום חובשים ופרמדיקים של מד"א, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והחלו בביצוע פעולות החייאה. הם פינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר כשמצבו מוגדר אנוש ותוך כדי המשך פעולות ההחייאה. ואולם, בסופו של דבר נקבע מותו. ככל הנראה, לנער היו בעיות בבליעת מזון.

הפרמדיקים של מד"א חיים ברנס ואוהד ביין שהגיעו למקום סיפרו: "ראינו ילד כבן 14 מחוסר הכרה כשאנשים במקום מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות ופיננו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו אנוש".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מפקד כלא במרכז נחקר בחשד לעבירות מין בעובדת תחתיו
שני מאסרי עולם נגזרו על האב שרצח את שתי בנותיו בנגב
"אתה מבייש את הכיפה שעל ראשך": צפו בעימות החריף בוועדת הכספים

בחודש שעבר נחנק למוות תינוק בן שמונה חודשים מגולה שהכניס לפיו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע בביתו ברחוב רבי יהודה הנשיא שבבני ברק שלפו את הגולה מקנה הנשימה שלו ופינו אותו במצב קשה מאוד לבית החולים שיבא שבתל השומר, תוך ביצוע פעולות החייאה. ואולם, בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully