וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מבייש את הכיפה שעל ראשך": צפו בעימות החריף בוועדת הכספים

15.12.2015 / 13:50

ויכוח קולני פרץ בין שני ח"כים מהקואליציה - ח"כ עזריה מכולנו וח"כ סמוטריץ' מהבית היהודי, על רקע שאלת העברת תקציב לחטיבה להתיישבות. "תפסיק לסחוט את המדינה בשביל כמה יישובים מבודדים", אמרה עזריה. סמוטריץ' בתגובה: "לא אשתתף במופע האימים"

עריכה: גדי וינסטוק

עימות פומבי חריף אירע היום (שלישי) בין שני חברי קואליציה בוועדת הכספים של הכנסת. במהלך הדיון על העברות כספים שהתקיים בשעות הצהריים, תקפה ח"כ רחל עזריה (כולנו) את ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) על רקע שאלת העברות תקציב לחטיבה להתיישבות.

"כאישה דתייה אני אומרת שאתה מבייש את הכיפה שעל ראשך, אתה מבייש את המגזר שלנו", קראה ח"כ עזריה לעברו של ח"כ סמוטריץ'. "תפסיק לסחוט את המדינה בשביל כמה יישובים מבודדים. לא מגיע להם יותר מאשר לשאר המדינה. כולם בקואליציה חושבים ככה ונמאס להם מזה". סמוטריץ' השיב לעזריה: "את לא מתביישת לנצל כך את כיסא היו"ר?". זאת, משום שח"כ עזריה מילאה באופן זמני את מקומו של יו"ר הוועדה משה גפני (יהדות התורה).

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
סרטון של "אם תרצו" מציג: פעילי שמאל "שתולים" עוזרים למחבלים
שני מאסרי עולם נגזרו על האב שרצח את שתי בנותיו בנגב
שבועיים ריתוק לחיילים שהפריעו לשידור של כתבת פלסטינית

בצלאל סמוטריץ' נגד הקהילה הגאה. ניב אהרונסון,
"כבוד הכנסת חשוב לי קצת יותר מהתנגחות". ח"כ סמוטריץ'/ניב אהרונסון

העימות בין השניים פרץ כאשר סמוטריץ' סירב לדבר כשהגיע תורו ואמר שהוא ממתין לשובו של גפני. הוא טען כי הוא וגפני מצויים זה כמה שבועות במחלוקת פוליטית סביב העברות תקציביות לחטיבה להתיישבות, וכי הוא רוצה להעלות בפניו את הנושא. עזריה הבהירה כי הוא לא יקבל שוב את רשות הדיבור – מה שהוביל לפרוץ העימות.

"כפי שסירבתי במהלך הדיון לרדת לתת הרמה של הגברת עזריה ולהשתתף במופע האימים של צרחות ההיסטריה שלה, כך לא ארד גם עכשיו", אמר סמוטריץ' לאחר הוויכוח. "כבוד הכנסת ואמון הציבור בה חשוב לי קצת יותר מהתנגחות פופוליסטית מיותרת ומזיקה. בשאלת מקומי ומעמדי בקואליציה יכריעו הצלחותיי ולא נאומיה של רחל עזריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully