וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד כלא במרכז נחקר בחשד לעבירות מין בעובדת תחתיו

קצין השב"ס חשוד בעבירות מין הנעות בין הטרדה מינית ומעשים מגונים לבין יחסים בהסכמה במסגרת יחסי מרות. הקצין נחקר אתמול בבוקר ושוחרר לחמישה ימי מעצר בית. בנוסף לכך, הורו לו להתרחק ממתקני שב"ס 15 ימים ונציבת השב"ס הורתה על השעייתו. דיווח מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

מפקד כלא במרכז חשוד בעבירות מין בעובדת ששירתה תחתיו. כך נמסר היום (שלישי) מדוברות השב"ס. קצין השב"ס נחקר אתמול בבוקר בחשד לעבירות ושוחרר בתנאי מעצר בית לחמישה ימים מאתמול. הוא הורחק ממתקני שב"ס 15 ימים.

לפי הודעת דוברות השב"ס, מדובר בעבירות שנעות בין הטרדות או מעשים מגונים ועד בין יחסים בהסכמה במסגרת יחסי מרות. צו איסור פרסום הוטל על שם החשוד. משב"ס נמסר בתגובה כי נציבת בתי הסוהר הורתה על נקיטת הליכי השעייה מיידיים נגד הקצין. "שירות בתי הסוהר ימשיך לשתף פעולה ככל הדרוש עם צורכי החקירה תוך טיפול במתלוננת והגנה עליה וכן תוך שמירה על הזכויות החוקיות של הקצין החשוד", נמסר מהשב"ס.

באוקטובר מונתה לנציבת שירות בתי הסוהר גונדר עפרה קלינגר, שהפכה לאישה הראשונה משורות הארגון המתמנה לתפקיד זה. "עם כניסתה לתפקיד הפיצה נציבת בתי הסוהר, רב-גונדר עפרה קלינגר, איגרת לכלל סוהרי הארגון, שבמסגרתה הודיעה על הקמת יחידה חדשה הכפופה למבקר הפנים של שב"ס ושתהווה כתובת לכל סוהר וסוהרת לתלונות בעניין התנהלות לא הולמת במסגרת הארגון", עדכנו היום בארגון. "רב-גונדר קלינגר הודיעה על מדיניות של אפס סובלנות לכל מקרה של התנהגות בלתי הולמת ועל הכוונה לייצר סביבת עבודה בטוחה ומכבדת לכלל הסוהרים".

עוד בוואלה! NEWS:
סרטון של "אם תרצו" מציג: פעילי שמאל "שתולים" עוזרים למחבלים
הערכה בישראל: שליש מכוחו הסדיר של חיזבאללה נפגע בלחימה בסוריה

רב-גונדר עפרה קלינגר בעת מינויה, נובמבר 2015. ראובן קסטרו
קלינגר. נציבת השב"ס הטרייה/ראובן קסטרו

קלינגר נאלצת להתמודד לאחרונה עם כמה פרשות המביכות את שירות בתי הסוהר. האחת היא מחדל בריחת אסיר העולם ירון סנקר מידי השב"ס בחודש שעבר. שלושת הסוהרים - שעל פי החשד נרדמו בשמירה ואפשרו את בריחתו - נשלחו לחופשה כפויה.

פרשה נוספת היא הלינץ' באזרח האריתריאי בבאר שבע לפני כחודשיים, שבו השתתף קצין שב"ס רונן כהן. הוא נעצר ושוחרר לאחר מכן בערבות.

מדובר בפרשת מין נוספת שמעסיקה בימים אלה את המשרד לביטחון פנים. גורמים במשטרה מעריכים כי מפקד להב 433 ניצב רוני ריטמן החשוד גם הוא בעבירות מין ייאלץ להתפטר מתפקידו. ריטמן נחקר כבר שלוש פעמים במסגרת הפרשה ובהן הוא ממשיך לטעון כי לא ניסה לנשק את הקצינה שהתלוננה נגדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רכב של שירות בתי הסוהר בו מועבר יצחק אברג'יל שנחת בנתב"ג, ינואר 2014. יותם רונן
רכב של שירות בתי הסוהר בו מועבר יצחק אברג'יל שנחת בנתב"ג, ינואר 2014/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully