וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי גופת אישה במצב ריקבון מתקדם נמצאו ביער בגליל העליון

14.12.2015 / 10:00

השרידים, שנמצאו באזור קיבוץ סאסא, הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר. לא נמצאו סימני אלימות ונשלל החשד לפלילים. נבדקת האפשרות שמדובר בגופתה של נעדרת

אזור יער רמות, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
אזור יער רמות, אוקטובר 2014/נועם מושקוביץ

שרידי גופת אישה במצב ריקבון מתקדם נמצאו היום (שני) בשטח מיוער בגליל העליון, באזור קיבוץ סאסא. מטיילים שביקרו ביער זיהו את השרידים ודיווחו למשטרה.

השרידים הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהוי. על הגופה לא נמצאו סימני אלימות, והמשטרה אינה חושדת בפלילים. נבדקת האפשרות שמדובר בגופתה של נעדרת.

בסוף אוקטובר נמצאו שרידי גופת אדם במטע זיתים הסמוכים לצומת חנניה שבאזור כרמיאל. כוחות משטרת תחנת לב הגליל נקראו למקום בעקבות דיווח של אזרח וחוקרי הזיהוי הפלילי פעלו בזירה לאיסוף ממצאים.

עוד בוואלה! NEWS:
ריבלין: עמדותיי לא השתנו, הקיצונים מחפשים קיצוניות
יעלון נגד "שוברים שתיקה": אוסר על כניסת חברי הארגון לפעילויות צה"ל
שלג ראשון לעונה בחרמון; בהמשך היום גשום ברחבי הארץ

בתחילת אותו חודש נמצאה גופת אישה בשנות ה-80 לחייה נמצאה בדירה בבאר שבע. מבדיקת המשטרה עלה כי מותה אירע לפני כמה ימים. בנה, גבר בשנות ה-60 לחייו שהתגורר עמה בבית, עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, ובתום חקירתו נעצר בחשד להריגה.

שבוע לפני כן התגלתה גופת אישה בדירה באריאל כשעליה סימני אלימות. כוחות משטרה הוזעקו למקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה, כשהחשד העיקרי הוא רצח. מבדיקה ראשונית עלה כי הגופה נמצאה במצב ריקבון והושארה במקום כמה ימים. בין היתר, נבדק הקשר של בן זוגה של האישה למקרה, שכן הוא לא נמצא בדירה בבוקר מציאת גופתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully