וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון תקף את ארגון "שוברים שתיקה": "תופעה בלתי נסבלת"

בדברים שכתב שר הביטחון בעמוד הפייסבוק שלו, הוא טען כי "מדובר בצביעות ובתעמולה שקרית נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל. זהו חלק ממסעות הדה-לגיטימציה נגדנו". הוא הורה לאסור את כניסתם של חברי הארגון לכל פעילות של צה"ל

צילום מסך

(ריאיון עם מנכ"לית שוברים שתיקה מחודש יוני)

שר הביטחון משה יעלון תקף אמש (ראשון) את ארגון "שוברים שתיקה" ואסר את כניסתם של חברי הארגון לכל פעילות של צה"ל. בדברים שכתב בעמוד הפייסבוק שלו, גיבה שר הביטחון את חיילי ומפקדי צה"ל וטען כי "שוברים שתיקה", כמו גם ארגונים נוספים כדוגמתו, הם "תופעה מקוממת ובלתי נסבלת".

"מדינת ישראל מגבה את הלוחמים והמפקדים שיוצאים להילחם למענה, ונדע להגן על כל אחד מהחיילים במידה וגורם כזה או אחר ירדוף אותם וינסה לפגוע בהם בזמן שהותם בחוץ לארץ", כתב יעלון והדגיש: "אין לנו כל כוונה להתפשר במאבק למען חיילי צה"ל. נעמיד לרשות מי מחיילינו שיירדף את כל האמצעים שיש ברשותנו כדי להגן עליו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה
"הרוצחת השקטה בעולם" שמאיימת על פעילות צה"ל באזור
מפקד חיל האוויר: בעוד שנה נקלוט את מטוסי החמקן המתקדמים בעולם

תרגיל של חטיבה 188. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"ישראל מגבה את הלוחמים והמפקדים שיוצאים להילחם למענה". יעלון/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

לדבריו של יעלון, "אנו מודעים לניסיון הנואל של ארגונים שונים להוציא את דיבתנו רעה ואת דיבתם של חיילי צה"ל רעה ברחבי העולם, וזה מאבק שמחייב אותנו לחשוף את פרצופם האמיתי של אותם אנשים במקביל להגנה על החיילים. גם אני חוויתי רדיפה אישית כזו במדינות שונות בעולם, אבל אסור שהדבר ירפה את ידינו. מדובר בצביעות ובתעמולה שקרית נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל, וזהו חלק ממסעות הדה-לגיטימציה נגדנו".

שר הביטחון סיים את דבריו בהתייחסות אישית לארגון "שוברים שתיקה" וכתב כי "אם הם באמת היו חרדים למוסר שלנו, כפי שאנו דואגים וחותרים לשמור על ערכי המוסר שלנו, הם היו פועלים מול צה"ל באופן ישיר, ולא משחירים את פני חיילינו בחוץ לארץ". עוד הוסיף יעלון כי "בעבר היו ניסיונות לברר אירועים ומקרים שאנשי 'שוברים שתיקה' הצביעו עליהם, והם עלו בתוהו. ככל שחלף הזמן התברר שמדובר בארגון הפועל ממניעים זדוניים, ונגד תופעות שכאלו ניאבק בחורמה".

פעילות "שוברים שתיקה". שוברים שתיקה,
פעילות של ארגון "שוברים שתיקה" בקיץ האחרון/שוברים שתיקה

אחיה שץ, דובר הארגון, שלחם בשירותו הצבאי ביחידת דובדבן, מסר בתגובה לדברים כי: "ליעלון לא היתה בעיה לשלוח אותנו להקריב את חיינו בשמירה על מאחזים לא חוקיים, אבל הוא לא מוכן להתמודד אתנו - חיילים וחיילות כשאנחנו חוזרים הביתה ומספרים על הפקודות והמשימות שהוא הטיל עלינו לבצע על מנת לשמר את מפעל ההתנחלויות המשיחי. למרות ההתקפות והאיומים אנחנו נמשיך לשבור שתיקה ולהגן על מדינת ישראל מפני מדיניותה ההרסנית של ממשלת הימין, בה חבר יעלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully