וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלג ראשון העונה בחרמון; בהמשך היום גשום ברחבי הארץ

14.12.2015 / 7:20

הנהלת האתר מסרה כי במהלך הלילה ירדו פתיתים לבנים הלילה בפסגת ההר. מזג האוויר יהיה מעונן חלקית ולא יחול שינוי של ממש בטמפרטורות מהימים האחרונים. מנהל אתר החרמון: "ירד מעט מדי שלג ביחס לתחזיות, הופתענו"

צילום: באדיבות אתר החרמון, עריכה: גדי וינסטוק
שלג ראשון בחרמון 14 דצמבר. אתר החרמון  יח"צ, אתר רשמי
תחילת ההלבנה, הבוקר/אתר רשמי, אתר החרמון יח"צ

מזג האוויר החורפי שהחל בסוף השבוע ימשיך וילווה אותנו גם היום (שני), כאשר לא יחול שינוי ניכר בטמפרטורות. עד שעות אחר הצהרים צפוי לרדת גשם מקומי, ברובו קל, ובעיקר במרכז הארץ ובדרומה. כמו כן, הלילה יהיה מעונן חלקית. במקביל, הנהלת אתר החרמון עדכנה כי במהלך הלילה ירד מעט שלג במעלה ההר. "ירד לנו שלג הלילה. כרגע הטמפרטורות באזור 2- מעלות, אבל השמיים בהירים והנוף מדהים", אמר לירון מילס, מנהל האתר. "מומלץ לנצל את היום האחרון של חופשת חנוכה ולהגיע לכאן".

"זה השלג הראשון באזור התיירותי של החרמון", אמר לירון מילס, מנהל האתר. "עד עכשיו ירד שלג בחרמון הסורי ובקו המוצבים של צה"ל. יחד עם זאת הופתענו שירד מעט מדי שלג ביחס למה שהתחזיות הבטיחו. המערכת שהייתה צפויה להיות כאן ירדה ברובה דרומה. אבל אנחנו נמצאים בשלבים המוקדמים של החורף ואנחנו מקווים שהמנה הרצינית הבאה תגיעה כמה שיותר מהר. מבחינתנו כבר מספר שבועות שכל הכלים שלנו ערוכים ומוכנים למערכת רצינית".

גם מחר לא צפוי שינוי של ממש בטמפרטורות, ויהיה מעונן חלקית עד מעונן. בנוסף ייתכן גשם מקומי לאורך מישור החוף. המגמה תימשך גם ביום רביעי, גם אז לא צפוי שינוי במזג האוויר. יום חמישי יהיה אפילו קר יותר, כאשר צפויה ירידה בטמפרטורות ומזג האוויר יהיה מעונן חלקית עם גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה
ההצעה למתפללי בתי הכנסת התימני ברמת אביב ג' - לעבור בית ספר
איראן מתכוננת ליום שאחרי חמינאי: "בוחנים מועמדים פוטנציאלים"

הטמפרטורות הצפויות היום ובמהלך הלילה: בתל אביב, מ-19 מעלות במהלך היום עד 11 מעלות בלילה, בירושלים מ-12 מעלות עד שמונה בלילה, בבאר שבע מ-17 עד שמונה, בחיפה מ-16 עד 11, בצפת מ-11 עד שש, בנצרת מ-16 עד תשע, בכינרת מ-19 עד 12, בעמק בית שאן מ-20 עד שמונה, בים המלח מ-20 עד 15, באשדוד מ-18 עד 12, במצפה רמון ובנגב מ-13 עד שמונה, ובאילת מ-21 מעלות היום עד עשר מעלות במהלך הלילה.

וואלה! מזג אוויר

בחרמון 14 דצמבר 2015. רפאל נווה - הנהלת אתר החרמון, מערכת וואלה! NEWS
שלג באתר החרמון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, רפאל נווה - הנהלת אתר החרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully