וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההכרעה בערעורו: הרב פינטו התפלל עם חסידיו בקבר יוסף

הרב, שהורשע במתן שוחד ובשיבוש הליכי חקירה, הגיע למקום במהלך הלילה יחד עם חסידיו על מנת לשאת תפילה על רקע הערעור על גזר דינו, שנת מאסר. "נתפלל ונראה בחודש את דבריי אלו אשר התחננתי לפני השם בקרוב ממש"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(לפני כחודש: חסידי פינטו תקפו צלמי עיתונות בדיון בערעורו בית המשפט העליון)

הרב יאשיהו פינטו, שהורשע במתן שוחד ובשיבוש הליכי חקירה, הגיע הלילה (שני) לביקור בקבר יוסף שבשכם, מלווה בחסידיו מקהילת "שובה ישראל". פינטו והחסידים התכנסו לפני כן, בסמוך לשעה 22:00, ליד בנייני האומה בירושלים ושם נשא הרב דברים בפניהם. "אנחנו בנר שמיני של חנוכה. כוח עם ישראל לצאת, בזמן קצר ביותר, מחושך ואפלה, לאור גדול, כאשר התהפך יוסף מיד מקצה לקצה, וזוהי העבודה שבימי החנוכה", אמר.

בהמשך, התייחס הרב לגזירות היווניים על ישראל, והתפלל לכך שהחודש יזכה לראות את "הדברים אשר התחנן" אליהם מתקיימים. פינטו מערער בימים אלה על עונש שנת המאסר שנגזר עליו וממתין להתפתחויות בנושא. "נתפלל לקדוש ברוך הוא שירחם על כלל עם ישראל ובזכות היום הקדוש הזה, נר שמיני של חנוכה וכוחו של יוסף הצדיק, ישפיע, שפע ממרום ונראה בחודש את דבריי אלו אשר התחננתי לפני השם בקרוב ממש", אמר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ריבלין: "לא שיניתי את עמדותיי, הקיצונים מחפשים קיצוניות"
יעלון תקף את ארגון "שוברים שתיקה": "תופעה בלתי נסבלת"
שלג ראשון לעונה בחרמון; בהמשך היום גשום ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גזרת היוונים הייתה איבוד הכוח של ישראל". פינטו וחסידיו, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כן, פירט הרב: "והנה שנתבונן, נמצא שגזרת היוונים הייתה גזרה לאבד הכוח של עם ישראל, להפוך מצב ברגע, מדבר לדבר. והנה שלוש גזירות גזרו היוונים: לבטל את השבת, את הברית מילה ואת עיבור החודש". הוא הוסיף: "וכשנתעמק נמצא, שכוח שלוש המצוות הללו הוא כוח של שינוי והתחדשות; שבת משנה את המהות של האדם, כמו שמצאנו בחז"ל שאפילו פניו של אדם משתנות ביום השבת; מילה משנה את האדם ומכניסה אותו להיות בן ישראל וכן, עיבור החודש, נותן את הכוח לכל החודש. וכמו שמצאנו, שבשנה אחת, עם ישראל לא עשו יום הכיפורים, ומדוע? משום שהגויים גזרו לא לעבר את החודש ואם לא מעברים את החודש נאבדים מועדי ישראל ואפילו יום כיפור מתבטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully