וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עשרות הרוגים במתקפות של רוסיה וסוריה ברחבי המדינה

רשת אל-ג'זירה דיווחה כי לפחות 40 איש נהרגו במתקפה בשוק בפרבר של דמשק. עוד דווח כי 33 אזרחים, בהם 15 ילדים, נהרגו במתקפה של חיל האוויר הרוסי על שוק ירקות בחאלב

עריכה: טומי שלז שפריר

עשרות בני אדם נהרגו היום (ראשון) במתקפות של חיל האוויר הרוסי ברחבי סוריה – כך דיווחה רשת אל-ג'זירה. מקורות רפואיים מסרו לרשת כי ארבעים בני אדם נהרגו, ועשרות נוספים נפצעו, במתקפה שערכו המטוסים הרוסיים בשוק הנמצא במרכז דומא, הנמצאת מצפון לדמשק, עליה שולטים קבוצות המורדים המתנגדים למשטר אסד. מקורות מקומיים מסרו כי המטוסים שיגרו תשעה טילים לעבר השוק, וכי בין הנפגעים נמצאים ילדים.

בנוסף, לפי אל-ג'זירה, 33 אזרחים, בהם 15 ילדים, נהרגו במתקפה של המטוסים הרוסיים בשוק ירקות באזור העיר חאלב שבצפון סוריה. לפי הדיווח, המטוסים שיגרו עשרה טילים לעבר השוק. עוד נמסר כי במערב העיר נהרגו 13 אזרחים בתקיפת המטוסים הרוסיים.

עוד כתבות מהעולם:
ארגנטינה ביטלה הסכם שפטר את איראן מאחריות לפיגוע האנטישמי ב-1994
עוד שמן למדורה: משחתת רוסית ירתה ירי הרתעתי לעבר ספינה טורקית
"נשרפו בשנתם": 23 הרוגים בדליקה שפרצה במוסד פסיכיאטרי ברוסיה

תיעוד: תקיפות אוויריות בעיר דומא שבפרברי דמשק. ספק 500
המתקפה בדומא, היום/ספק 500

במקביל, סוכנות הידיעות הטורקית "אנאטוליה" דיווחה מפי מקורות מקומיים כי מסוקים של חיל האוויר של צבא אסד השליכו חביות נפץ - פצצה פרימיטיבית וזולה לייצור, לעבר מרכז העיר דאריא שבדרום עיר הבירה – דבר שהוביל למותם של חמישה אזרחים. עוד נמסר כי מטוסי המשטר תקפו אזורים רבים בפרברי דמשק.

בצפון העיר חומס נמסר כי מסוקים השייכים לממשל השליכו חביות נפץ לעבר שכונות מגורים בכמה אזורים. אתמול לקח אחריות ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) על פיצוץ מכונית תופת בתוך העיר חומס, שעל רובה שולט המשטר. על פי הדיווחים נהרגו במתקפה 16 איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully