וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשרפו בשנתם": 23 הרוגים בדליקה שפרצה במוסד פסיכיאטרי ברוסיה

ההרוגים, רובם בשנות ה-60 וה-70, הם חוסים בבית החולים לבריאות הנפש בדרום המדינה, שקיבלו כדורי הרגעה. "הם פשוט לא קמו משנתם", דווח באחד מכלי התקשורת במדינה. 440 כבאים פעלו כדי להשתלט על הלהבות

שריפה שפרצה בבית חולים לבריאות הנפש בחבל וורונזסקאיה שבדרום רוסיה. טוויטר, צילום מסך
כבאים פועלים להשתלטות על הלהבות/צילום מסך, טוויטר

23 מטופלים בבית חולים לבריאות הנפש בחבל וורונזסקאיה שבדרום רוסיה, נהרגו אמש (שבת) בשריפה שפרצה במקום. "גופותיהם של 23 בני אדם נמצאו במהלך החיפושים שנערכו במקום", נמסר בהצהרת ועידת החקירה לאירוע. לפי ההודעה, 23 חוסים נוספים נפצעו.

רשת "רוסיה 24" דיווחה כי ההרוגים הם חוסים המרותקים למיטה שניתנו להם כדורי הרגעה. "הם פשוט לא קמו משנתם", נמסר בדיווח של הרשת. כמו כן, נמסר כי רוב ההרוגים הם אנשים מבוגרים בשנות ה-60 וה-70 לחייהם, וחלקם בני 50-40.

עוד כתבות מהעולם:
"אחראי ההפלות בכפייה" של ארגון הגרילה FARC נעצר בספרד
היסטוריה בערב הסעודית: אישה זכתה בבחירות המקומיות
בשמאל ובימין מתאחדים נגד לה פן: צרפת הולכת לסיבוב שני

שריפה שפרצה בבית חולים לבריאות הנפש בחבל וורונזסקאיה שבדרום רוסיה. טוויטר, צילום מסך
כבאים מחפשים אחר גופות ההרוגים במבנה/צילום מסך, טוויטר

השריפה גרמה להריסתו המוחלטת של המוסד, העשוי מעץ, שבו שהו 70 מטופלים וארבע אחיות בעת שפרצה הדליקה. יותר מ-440 כבאים פעלו במקום במשך שלוש שעות כדי להשתלט על הלהבות. ועדת החקירה, שדיווחה ישירות על ממצאיה לנשיא ולדימיר פוטין, מסרה כי נפתח תיק חקירה פלילי בחשד לרשלנות. כעת בוחנים מומחים את הזירה כדי לבדוק את הגורמים לפרוץ השריפה.

זוהי לא הפעם הראשונה שבה פורצת שריפה קטלנית בבית חולים לבריאות הנפש במדינה. בספטמבר 2013 נהרגו 37 חוסים בבית חולים פסיכיאטרי בצפון-מערב רוסיה ובאפריל של אותה השנה נהרגו 38 בני אדם בדליקה שפרצה במחלקה הפסיכיאטרית בבית חולים ליד מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully